۱۳۹۵ بهمن ۳, یکشنبه

عدم اعزام آرش صادقی به بیمارستان

#حقوق بشر #ایران -عدم اعزام آرش صادقی به بیمارستان



علیرغم وضعیت وخیم آرش صادقی و تأکید پزشکان بر انتقال به بیمارستان٫ دادستانی و سپاه پاسداران از انتقال وی به بیمارستان ممانعت به عمل می آورند.
روز جمعه اول بهمن‌ماه، آرش صادقی، بار دیگر در اثر تهوع و بالا آوردن خون رقیق به بهداری منتقل و پس از رسیدگی با سرم و دستگاه اکسیژن و همچنین انجام تعدادی آزمایش به بند بازگردانده شد.
 پزشکان بهداری در آخرین انتقال آرش صادقی به بهداری که در شامگاه اول بهمن ماه روی داد، اعلام داشته‌اند، وجود خون در مدفوع و هوع شدید این زندانی سیاسی،نشان‌دهنده‌ی خونریزی معده‌ی او است و اقدامات لازم برای درمان تخصصی وی باید سریعاً صورت گیرد.

پزشکان همچنین هشدار داده‌اند، داروی ضد تهوع که از سوی بهداری برای مساعد شدن مقطعی وضعیت این زندانی تجویز می‌شود، در صورت تکرار در استفاده، اثرات منفی بر سلامت وی دارد.
وی قرار بود روز سه شنبه ۲۸ دی‌ماه برای معاینه ریه، انجام تست تنفسی و معاینه معده به بیمارستان منتقل شود اما با مخالفت دادستانی انتقال وی لغو گردید.
در ۱۸ دی‌ماه نیز، آرش صادقی برای ساعاتی به بیمارستان طالقانی اعزام شد اما نیروهای امنیتی که در بیمارستان حضور داشتند، با نظر پزشک معالج که خواستار بستری شدن این زندانی سیاسی در بیمارستان شده بود، مخالفت کرده و وی را به زندان اوین بازگرداندند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر