۱۳۹۵ دی ۲۸, سه‌شنبه

پرونده سازی و صدور اعدام برای قنبرعلی صفری در زندان دستگرد اصفهان

#حقوق بشر #ایران -پرونده سازی و صدور اعدام برای قنبرعلی صفری در زندان دستگرد اصفهان



پس از پرونده سازی برای قنبرعلی صفری زندانی عادی زندان دستگرد اصفهان٫دادستانی اصفهان برای وی درخواست اعدام کرده است.  
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫رئیس حفاظت زندان دستگرد اصفهان پس از تهدید قنبرعلی صفری به پرونده سازی علیه وی٫برای این زندانی عادی در زندان دستگرد اصفهان اقدام به ساخت سناریو کرده است.آنها از یکی از زندانیان اعتراف گرفتند که وی قصد داشته میزان ۱۵۰ گرم ماده مخدر کراک کشف شده در بند دو این زندان را برای قنبرعلی صفری ببرد.
جالب آن است شخصی که ادعا میشود مواد مخدر نزد وی کشف شده ٫خود از مخبرین حفاظت زندان بوده و هویت وی برای زندانیان شناخته شده است. این فرد مهرداد ملبوس زاده نام دارد و بلافاصله پس از پرونده سازی برای قنبر علی صفری از زندان دستگرد خارج شده است.حال آنکه قنبر علی صفری در بند سه زندان محبوس بوده است
پرونده این زندانی به دست رضا فلاح از کادرهای اصلی وزارت اطلاعات رفته و دادستان هاشمی نژاد برای وی حکم اعدام درخواست کرده است.
گفتنی است که قنبرعلی صفری در ماه گذشته پس از ضرب و شتم شدید به اتهام داشتن موبایل به سلولهای انفرادی زندان دستگرد اصفهان منتقل شده و در انفرادی بدلیل فشار زیادی که روی وی بود اقدام به خودکشی کرده بود.وی هم اکنون همچنان در انفرادی است.
خانواده وی نگران هستند که حکم اعدام فوری برای وی صادر شده و از همان انفرادی اعدام شود.
مادر این زندانی٫خانم سحرناز موسوی می گوید:بازپرس مغضی رییس شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب برای فرزندش درخواست اعدام داده است.
 پس از مراجعه خانم موسوی به هاشمی نژاد دادستان دادگاه انقلاب٫ هاشمی نژاد با توهین و فریاد گفته است پسرت را خودم اعدام میکنم.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر