۱۳۹۶ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

اعلام اعتصاب غذای نامحدود خالد حردانی در اعتراض به فشارها

#حقوق_بشر #ایران -اعلام اعتصاب غذای نامحدود خالد حردانی در اعتراض به فشارها



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛زندانی سیاسی زندان رجایی شهر خالد حردانی از روز جمعه در اعتراض به ادامه نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در زندانها ؛ادامه شکنجه ها :پرونده سازی ها ؛اعدام های گسترده و مستمر غیرانسانی و همچنین در حمایت از زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا آقای رسول حردانی اقدام به اعتصاب غذا کرده بود.
این زندانی سیاسی با نوشتن و ارسال نامه ای به رییسی زندان رجایی شهر(گوهردشت) اعلام کرد که تا رسیدن به خواسته هایی که در نامه اش ذکر کرده است؛اقدام به اعتصاب غذای نامحدود خواهد زد.
وی همچنین در نامه خود اعلام کرد که " این آخرین درخواست و خواسته اینجانب از مسئولین زندان و قوه قضاییه میباشد و تا حصول نتیجه قانون. و واقعی دیگر دست به هیچ مکاتبه ای نخواهم زد. "

متن نامه اعلام اعتصاب غذای نامحدود خالد حردانی

ریاست زندان رجایی شهر 
در 17 سال گذشته ستم های بیشماری بر من و خانواده ام تحمیل شد از قطع ملاقات تا قطع غیرقانونی تلفن از عدم صدور اجازه مرخصی استعلاجی در مانی گرفته تا عدم صدور اجازه حضور بر مزار مادر و یا حتی مراسم عروسی دخترم و این ستم و ظلم مضاعف همچنان با ایجاد محدودیت های بیشماری متاسفانه ادامه دارد اینجانب به عنوان یک زندانی سیاسی که بیش از 5049 روز از تمام حقوق یک زندانی محروم بوده و از طرفی با پرونده سازی های بیشمار غیراخلاقی و غیرانسانی مامورین مواجه بوده ام. از تاریخ ذکر شده تا حضور نتیجه ملموس در ارتباط با پرونده در اعتصاب غذای نامحدود خواهم بود. 
و خواستار رسیدگی فوری به موضوع پرونده و موضوعات قید شده در زیر هستم: 
1- ملاقات مستقیم با دادستان تهران برای رسیدگی به پرونده و رسیدن به یک جواب قانونی به عنوان یک حق مشروع
2- ایجاد شرایط انسانی در محل بازداشت و تغییر شرایط موجود و اتمام فشارهای غیرانسانی و غیراخلاقی
3- طبق گزارشات روزنامه های کثیر الانتشار حکم رسول حردانی، شهرام پورمنصوری و فرهنگ پورمنصوری 15 سال بوده اما متاسفانه با گذشت بیش از یکسال و نیم همچنان این زندانیان مورد ظلم قضایی قرار دارند و شاهد عدم آزادی آنها بوده ایم. 
اینجانب خواستار رسیدگی فوری به پرونده این زندانیان هستم. 
4- اینجانب از زمان ورود به زندان تا هم اینک از تمام حقوق قضایی و زندان محروم بودهام از قبیل : درمان، مرخصی و ....
 در آخر فکر میکنم این آخرین درخواست و خواسته اینجانب از مسئولین زندان و قوه قضاییه میباشد و تا حصول نتیجه قانون. و واقعی دیگر دست به هیچ مکاتبه ای نخواهم زد. 

خالد حردانی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) 22 خرداد 1396
رونوشت: 
دادستان تهران
رییس سازمان زندانها 
رسانه های داخلی و خارجی جهت انعکاس

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#رجایی_شهر #گوهردشت #دستگیری #اعتصاب_غذا 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر