۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

افزایش فشار بر علی معزی با انتقال به بندی فاقد مینیمم امکانات

#حقوق_بشر #ایران - افزایش فشار بر علی معزی با انتقال به بندی فاقد مینیمم امکانات 



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ؛ زندانی سیاسی سالخورده آقای علی معزی دو روز پیش به یکی از بدترین بندهای زندان تهران بزرگ منتقل شد.
روز دوشنبه 29 خرداد زندانی سیاسی علی معزی بدلیل عدم پذیرش استفاده از دستبند و پابند و لباس زندان برای رفتن به دادگاه ؛مورد کین توزی مسئولین زندان قرار گرفته و جهت آزار و اذیت بیشتر از بند 6 زندان تهران بزرگ به بند 8 این زندان منتقل شد. 
سلولی که علی معزی در آن زندانی است دارای 24 تخت می باشد. در این سلول علاوه بر 24 نفری که دارای تخت هستند،‌ 45 نفر دیگر تخت ندارند و به اصطلاح کف خواب هستند.
به گفته زندانیان بدلیل فشردگی و تعداد زندانیان محبوس در این سلول؛ علاوه بر ۴۵ نفری که تخت ندارند؛ هر زندانی جدیدی هم که اضافه شود؛ حداقل شش ماه بایستی روی زمین بخوابد که نوبت تخت به او برسد.
زندانی سیاسی علی معزی از بیماری سرطان پروستات و خونریزی مداوم روده؛ تومور مثانه و مشکلات کلیوی زنج می برد.
در این زندان آب آشامیدنی نیز بایستی توسط خود زندانیان خریداری شود. علاوه بر این؛ زندانیان حتی برای مصارف بهداشتی نیز همیشه با کمبود و مشکلات قطعی آب مواجه هستند.
لازم به یادآوری است که زندانی سیاسی علی معزی پس از پایان حکم برای بار دوم با پرونده سازی توسط مسئولین قوه قضاییه مواجه شده و با وجود پایان محکومیت آزاد نشد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#تهران_بزرگ #علی_معزی #انتقال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر