۱۳۹۶ خرداد ۲۶, جمعه

عدم پرداخت حقوق سربازان وظیفه زندان رجایی شهر

#حقوق_بشر #ایران -  استفاده از نیروهای نصر نزدیک به خامنه ای برای سرکوب در شهرها



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛بر اساس گفته سربازان وظیفه زندان رجایی شهر؛ در حالیکه یکی از دفترداران ریاست زندان به نام عزیزی میلیاردها تومان از زندان گوهردشت به بهانه های مختلف ملاقات، مرخصی و حتی قول آزادی بالا کشیده است، سربازان وظیفه حتی از حقوق ماهانه و بسیار ناچیز خود نزدیک به شش ماه است که محروم بوده و نه تنها حقوق آنها پرداخت نمیشود بلکه به آنها ابلاغ شده که تجهیزات نظامی از جمله فانوسقه و کلاه سربازی و ... را باید با هزینه خودشان تهیه کنند. 
گفتنی است که اخاذی در زندانها به امری طبیعی تبدیل شده است.در اوین هم پول سوخت و مصالحی که برای ساخت و ساز درون زندان خریداری می شود از زندانیان متمول دریافت شده و در قبال آن سرویسهای ویژه ای که به آنها داده میشود که البته همین پولها نیز اغلب به غارت می رود.
اخیرا در گزارش دیگری از زندان زابل حقوق زندانبانان پرداخت نمی شود که همین امر باعث تشدید رفتار عصبی و خشن زندانبانان با زندانیان می شود. 

همچنین در گزارش دیگری که به دست ما رسیده ؛ اخیرا در خیابانها برای سرکوب جوانان و بگیر و ببندهای مختلف حتی به بسیجی های معمولی اکتفا نکرده و اعتماد ندارند و از نیروهای جدیدی که به گفته بسیجیان عادی، از نیروهای بیت رهبری هستند استفاده میکنند و روی لباس آنها هم "اَلنصر" یا "نَصر" نوشته شده و لابد منظورشان همان "اَلنصرُ بالرعب" است.


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#گوهر_دشت #سربازان #سرکوب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر