۱۳۹۶ خرداد ۲۸, یکشنبه

تخلف مالی مسئولین زندان رجایی شهر

#حقوق_بشر #ایران -  تخلف مالی مسئولین زندان رجایی شهر 



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ؛روز یکشنبه 28 خردادماه 1395 گزارشی از تخلفات مسئولین زندان رجایی شهر در خصوص اخذ و دریافت مبالغ هنگفت از زندانیان به دست آمده است.
به گفته منابع مطلع رئیس دفتر زندان رجایی شهر عزیزی نیز در این تخلف دست داشته است.
به گفته این منبع سه تن از زندانیان به نام های جواد شریف از بند 3؛ مازیار علایی بخش بند 2 و محسن بیگ وند نیز از بند 2 به همراه پسر رئییس زندان  مردانی که دوران سربازی خود را درون زندان میگذراند در این تخلف دست داشته و به دادگاه احضار شده اند.
بر اساس همین گزارش پسر مردانی رئییس زندان رجایی شهر و نامبردگان با مدارک مستند خوانده شده و فرزند مردانی نیز به همین جهت به مدت 3 روز در آگاهی کرج و در بازداشت به سر برده است. 
لازم به ذکر است که در حال حاضر عزیزی رییس دفتر زندان با وثیقه 500 میلیون تومانی موقتا آزاد و از سمت خود برکنار و به بخش کارگزینی منتقل شده است این درحالی است که رئییس حفاظت زندان مردی نیز در جریان تخلفات صورت گرفته بوده و به همین منظور مورد بازجویی قرار دارد.
به گفته منابع آگاه افراد نامبرده به بهانه مرخصی،آزادی و ملاقات و ... از زندانیان مبالغ کلان دریافت کرده و به دلیل در جریان بودن پرونده مردانی نیز از کار برکنار و شخصی به نام خلیلی که قبلا معاون اجرای احکام در زندان اوین بوده و در حال حاضر معاون دادگستری تهران است به عنوان جانشین مردانی معرفی و قرار است به زودی به عنوان رییس زندان رجایی شهر بر سر کار باشد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#رجایی_شهر#دادگاه #مالی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر