۱۳۹۶ دی ۱۱, دوشنبه

تداوم اعتصاب غذای زندانی سیاسی محمدصابر ملک رئیسی در ۳۴ مین روز

#حقوق_بشر #ایران - تداوم اعتصاب غذای زندانی سیاسی محمدصابر ملک رئیسی در ۳۴ مین روز



امروز ۱۱ دی ماه؛ ۳۴ روز از اعتصاب غذای زندانی سیاسی صابر ملک رئیسی می گذرد.
بر اساس گزارشهای رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ این زندانی سیاسی تبعیدی در زندان مرکزی اردبیل همچنان با گذشت ۳۴ روز از اعتصاب غذای خود بر خواسته هایش تاکید داشته و اعتصاب غذای خود را ادامه می دهد.
این زندانی سیاسی جوان پس از ضرب و شتم وحشیانه خود از روز ۸ آذر ماه؛ اعتصاب غذای خود را شروع کرده است. یکی از خواسته های وی انتقال به زندان چابهار شهر محل سکونت خود است. صابر ملک رئیسی همچنین از مسئولین زندان (پرویز سورآذر مسئول حفاظت زندان؛ فرهاد نوروزی رئیس بند و غفور صادق‌زاده افسر نگهبان زندان اردبیل) که وی را ضرب و شتم کرده اند؛ شکایت دارد. 
این زندانی سیاسی بلوچ جوان که از ۱۷ سالگی در زندان است؛ بر اثر ضرب و شتم وحشیانه دچار مشکلات قلبی؛ بی حس شدن دست و مشکل چشم شده است.
گفتنی است که روز ۸ آذر ماه؛ زندانی سیاسی محمدصابر ملک رئیسی زندانی سیاسی جوان تبعیدی توسط مسئولین زندان و عوامل زندانی آنها به شدت ضرب و شتم و از ناحیه سروصورت به شدت مصدوم شد. به طوری که چند ساعت در حالت بیهوشی در زندان بدون امکان کمک رسانی پزشکی قرار داشت. محمدصابر ملک رئیسی از تاریخ ۸ آذر ماه؛ تا این تاریخ در اعتصاب غذاست. 

 کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#اعتصاب_غذا #تبعید #اردبیل  #زندانی_سیاسی #بلوچ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر