۱۳۹۵ خرداد ۷, جمعه

اعضای مادرانه:برای آزادی شیما بابایی کنار هم بایستیم

#ایران - اعضای مادرانه:برای آزادی شیما بابایی کنار هم بایستیم



دیروز خبر کوتاهی قلب فعالین اجتماعی و مدنی را لرزاند : شیما بابایی در پی بازرسی طولانی در نیمه شب بازداشت و به بند دو الف اطلاعات سپاه منتقل شد . 
شیما کیست ؟ دختر 22 ساله و مهربانی که با تمام توان در کنار آسیب دیدگان میایستد و اشکهایشان را با دستان پر محبتش پاک میکند . برای مادرانی که جوانان برومندشان را به ظلم و جفا از دست داده اند همچون دختری دلسوز است . هرگز از او موضع گیری سیاسی یا حزبی ندیده و نشنیده ایم . آنچه شیما را با دیگران متفاوت میکند ، محبت وافر و لبخندهای بی دریغی است که نثار آسیب دیدگان میکند . 
چرا شیما دستگیر شد ؟ نمیدانیم . هیچکس نمیداند . حتی خانواده اش . پدرش جانباز جنگ است . تازه فهمیده ایم که شیمای زیباروی مهربان ، دردی بزرگ را بر شانه های جوانش حمل میکرد . او رنج بیماری ام اس را خوب میشناسد . چرا که مادر و خواهرش دچار این بیماری هستند . 
چه باید بکنیم ؟ با تمام توان باید اعتراض کرد به دستگیری این جوان . با همه ی قدرت باید هشدار داد به بازجو و قاضی . یادشان باشد که شیما دختر و پاره ی تن مادرانه است . احترام و کرامت او را محفوظ داشته و به سرعت آزادش کنند . مبادا روح لطیف فرزندمان را با بازیهای روانی تخریب کنند . 
از همه کسانی که مایلند همراه ما ، مادرانه ،  آزادی شیما بابایی را فریاد بزنند میخواهیم با امضای پتیشن زیر کنارمان بایستند . 
بیایید با دستهایمان زنجیری بسازیم و از شیما محافظت کنیم .
اعضای مادرانه : گوهر عشقی، مادر اسانلو . شهین مهین فر . منصوره بهکیش . سیمین عیوض زاده . فرشته اسانلو . معصومه نعمتی . شعله پاکروان . شهناز اکملی . حوری گلستانی  . حوری فرج زاده.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر