۱۳۹۵ خرداد ۳, دوشنبه

وارد کردن مواد مخدر توسط مدیریت زندان رجایی شهر

#ایران - وارد کردن مواد مخدر توسط مدیریت زندان رجایی شهر


 
به نقل از خبرگزاری بام : آقای عباس طاهری زندانی عادی بند ۲ زندان رجایی شهر در نامه ای به افشای وارد کردن مواد مخدر توسط مدیریت داخلی زندان داریوش امیریان و تهدیدها و فشارهای وارده می پردازد. 
متن نامه ایشان به این شرح است:

 من زندانی عباس طاهری فرزند غلامرضا بیش از سه سال است که در زندان رجایی شهر هستم و آنچه می نویسم واقعیت تلخ و آشکار پیدا و پنهانی است از رفتار بیمارگونه و سادیسم وار مدیر داخلی زندان رجایی شهر داریوش امیریان، مدیر داخلی زندان یکی از وارد کنندگان مافیای مواد مخدر و وسایل ممنوعه به زندان رجایی شهر است که در خرداد ماه ۱۳۹۴ و در پی افشای سید نجم الدین حسینی خواهر زاده وی که مسئول سابق بند دو دارالقرآن توسط زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده معروف به اوج اقتدار، مقدار قابل توجهی مواد از نوع شیشه و سیم کارت تلفن در بند دو از سوی سید نحم الدین حسینی کشف و ضبط کردند.

در همان زمان به مدت چند روز و برای ظاهر سازی او را بازداشت کرده و برایش پرونده سازی سوری کردند و در نهایت به زندان فشافویه انتقالش دادند. در همین ماجرا بهنام ابراهیم زاده را هم به خاطر این افشاگری به مدت ۶ روز در سلول انفرادی نگاه داشتند. بعد از این آبروریزی مقداری مواد مخدر از برادر داریوش امیریان در آشپزخانه زندان گرفته شد و او را هم به زندان قزل حصار انتقال دادند. پس از آن داریوش امیریان با کمک مهره چینی های خود در زندان رجایی شهر از اقوام و آشنایان خود در سمت های گوناگون ضمن اینکه یکی از واردگنندگان مواد مخدر است، عملا با افکار شیطانی و بیمارگونه اش زندانیان را به جان هم می اندازد و بارها و به دفعات من و تعداد دیگری از زندانیان را به بندهای خطرنک انتقال داده که توسط افراد مورد نظر و اوباش خود مورد ضرب و جرح قرار گیریم، او علنا می گوید انتقالت می دهم تا مورد ضرب و جرح قرار بگیری.

برخورد غیر انسانی او با زندانیانی که آنها را مانعی در جلو بردن اهداف شوم خود می داند بارها صورت گرفته و گاها این زندانیان که در مقابل رفتار و اعمال او سکوت نمی کنند توسط او و یا پاسدار بندهای زندان مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.

امیریان به دفعات من را تهدید کرده و در تهدیدات خود می گوید به نفع شماست که حرف نزنی و دهانت را ببندی اگر نبندی خودم دهانت را می بندم. از دیگر اقدامات وی برای پیشبرد اهداف غیر انسانی انتقال زندانیان به بندهای خطرناک و تحریک زندانیان اوباش بر علیه آنها به منظور ضرب و شتم و آزار و اذیت آنهاست، مانند: مهدی جعفری که وی را به عمد از بند یک به بند سه و یا حمید اسدیان که از بند سه به بند پنج منتقل شدند و مورد آزار و اذیت سایر زندانیان تحریک شده قرار گرفتند.

نمونه دیگر از رفتارهای سادیسم وار داریوش امیریان در مورد زندانی مجتبی قیاسوند است که همانند من نه تنها مورد ضرب و شتم قرار گرفته بلکه وی پایش را روی گردن این زندانی گذاشته و تا حد ممکن او را زدند همان طور که من را اینگونه شکنجه کردند. اما موضوع به اینجا ختم نشد و زمانی که مجتبی قیاسوند از رفتار بیمار گونه از امیریان شکایت کرد او را تهدید کردند که اگر پیگیر شکایتش بشود کاری می کند که برایش پرونده سازی کنند، پرونده سازی با عنوان توهین به رهبری… و در نهایت همه این موارد نمی توان از مرگ مشکوک تعدادی از زندانیان از جمله سیامک بنده لو که تنها در پی یک زخم سطحی از ناحیه بازو در بهداری زندان جان خود را از دست داد، غافل شد.

داریوش امیریان با زندانیانی که لبه تیغ قصاص و اعدام هستند برای رسیدن به مقاصد خود سوءاستفاده کرده و از هر راهی تلاش می کند که هر کدام زودتر قصاص و اعدام شوند که مبادا زمانی دستش رو شود. و در آخر لازم است بگویم که رفتار غیرانسانی و اقدامات غیرقانونی امیریان معاونت داخلی زندان رجایی شهر آنقدر زیاد هستند که در یک نامه نمی توان به همه موارد اشاره کرد.

عباس طاهری زندانی بند دو زندان رجایی شهر کرج – سوم خردادماه ۱۳۹۵
 
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر