۱۳۹۵ خرداد ۳, دوشنبه

تهدید و هشدار سعید حسین زاده در رابطه با احضار و فشارهای وارده بر وی

#‏ایران‬ - تهدید و هشدار سعید حسین زاده در رابطه با احضار و فشارهای وارده بر وی



زندانی سیاسی سعید حسین زاده در رابطه با فشارهای وارده بر وی و وثیقه گذارش از طرف عوامل اطلاعات ثارالله سپاه و مسئولین مربوطه نامه ای نوشت و در آن اعلام کرد که در صورت اقدام به دستگیری وی و یا ضبط سند وثیقه گذارش دست به اعتصاب غذا و خودسوزی خواهد زد. 
متن نامه وی به شرح زیر است.
با توجه به اینکه تنها یک هفته باقی مانده تا موعدی که توسط دادیاری دادسرای انقلاب برای اجرا گذاشتن و ضبط سند وثیقه گذارم اعلام شده بود، لازم میدانم به مسئولین مربوطه و خصوصا عوامل اطلاعات ثارالله سپاه که برای دستگیری مجدد من و ضبط سند به مسئولین فشار میاورند تذکر دهم که طبق قوانینی که خود نوشته و مدعی اجرای آن هستید میبایست که برای تمدید دوره مرخصی درمانیم نسبت به اعزام پزشک قانونی به بیمارستان و مراکز درمانی مربوطه که درمان من را به عهده دارند اقدام مینمودید و نه فرستادن اخطاریه قضائی!
در صورت دستگیری مجدد به محض بازگشت به زندان، اعتصاب غذای خشک میکنم و در صورتی که سند وثیقه گذارم به مرحله ضبط به نفع قوه قضائیه برسد، در مقابل زندان اوین دست به خودسوزی میزنم.
خصوصا که گمان نمیکنم حضور چند ماهه خارج از زندان و درمان بخشی از بیماریها و آسیب دیدگی هایم که هنوز قابل درمان است امنیت کشور را به خطر انداخته باشد.
مطمئنا آنچه پیشتر در جلسات بازجوئی و نیز اعتصاب های غذایم دیده اید شما را مجاب کرده که تفاوتی بین حرف و عمل ما نخواهید دید و ما در مقابل این ظلم بی پایان سکوت نمیکنیم حتی اگر به قیمت فدای خونمان تمام شود.
سعید حسین زاده موحد ۱۳۹۵/۳/۲
لازم به یادآوریست که این زندانی سیاسی پیش از این بعلت عدم رسیدگی به بیماریهای وی و پیشرفت بیماریهایش دست به اعتصاب غذا زده بود. 
سعید حسین زاده در روز دوشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۴ با قرار وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی برای مدت سه روز به مرخصی درمانی اعزام شد. اما علیرغم ارائه مدراک پزشکی و الزامی بودن عمل جراحی؛ دادیار زندان و سپاه با تمدید مرخصی وی مخالفت کرده و ممانعت بعمل آوردند. 
این فعال حقوق کودکان کار و خیابان از بیماری های مختلف در زمان بازداشت و مبتلا شدن به تعدای از آنها در زمان حبس از جمله مشکلات قلبی، سائیدگی کشکک زانو، عفونت سینوس ها، درد شدید در گردن و شانه ها، روماتیسم، انحراف شدید مهره ها ٫تنگی نفس و خونریزی معده رنج می برد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر