۱۳۹۵ خرداد ۶, پنجشنبه

علیرضا گلیپور: اعتراضی به حکم نخواهم کرد

#ایران - علیرضا گلیپور: اعتراضی به حکم نخواهم کرد



زندانی سیاسی بند ۷ زندان اوین علیرضا که به 39 سال و نه ماه زندان محکوم شده بود اعلام کرد:
از آنجایی که هیچ ابلاغ رسمی به اینجانب نگردیده و نیز وجاهتی برای این بی دادگاه قائل نیستم ، بنابراین به این حکم از پیش تعیین شده نیروهای امنیتی برای دادگاه هیچ اعتراضی نخواهم کرد. 
این زندانی سیاسی که سال 91 دستگیر شده است هم اکنون به بیماری سرطان ریه و همچنین بیماریهای قلبی و مشکل حاد کمر که در دوران بازجویی و زندان دچار آن شده است ٫روبروست. 
وضعیت وی در زندان بسیار وخیم و بطور مستمر دچار خونریزیهای بینی مستمر ٫کاهش وزن شدید٫کاهش بینایی و عوارض دیگر است. برای این زندانی سیاسی دو بار از طرف پزشکی قانونی عدم کیفر صادر شده است ولی با این وجود فشارهای مستمر از طرف بازجویان بر روی او ادامه دارد. فشارهای وارده بر این زندانی برای وادار کردن وی به آموزشهای مخابراتی نیروهای اطلاعات سپاه و همچنین ابراز ندامت از افشاگریها و اعمال گذشته است. 
علیرضا گلیپور جزو انجمن نخبگان و از دانشجويان دانشكده مخابرات ،كارمند اداره اطلاعات و فناورى بوده است و از سال 91 بجرم افشای مفاسد حکومتی و پروژه های مخفی اتمی حکومت ایران و هواداری از سازمان مجاهدین خلق بمدت 4 سال بلاتکلیف در زندان بوده و شکنجه های بسیاری را متحمل شده است. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر