۱۳۹۵ خرداد ۹, یکشنبه

از پيج اميرارشد تاجمير

#ایران -  از پيج اميرارشد تاجمير


برا ی بدن قاچ قاچ شده ی برادر و فرزند کار گرم،شهين مهين فر
تو همیشه شلاق خورده ای 

مقصر خودت هستی . چرا بی پناه و بی کس بدنیا آمده ای ؟
اینهمه پول و ثروت توبی پول و مفلس .
سرمایه ی سرزمینت را می برند ؟
سکوت کن . بگو من سیاسی نیستم
شرافتت را تاراج می کنند ؟
سکوت کن . بگو من سیاسی نیستم .
فرزندت را می کشند ؟
سکوت کن . بگو من سیاسی نیستم .
اما من فریاد می کشم . ایهاالناس : درد دارم . درد دارم
درد تازیانه بر گرده ی نا توانش را من می کشم .
صورتش را پوشانده و شلاقش می زند
یا خجالت می کشد . یا می ترسد ؟
می گویم : می ترسد برادر
نمی داند اگر تو او را نشناسی .؟
خدای تو او را می شناسد ..
برای زخمهای شکافته شده ات بمیرم .
برای ناله هایت
برای بی پناهی ات
برای دردهایت بمیرم

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر