۱۳۹۵ خرداد ۳, دوشنبه

مادر محمود معصومی بی خبر از فرزند 21 ساله اش

#ایران - مادر محمود معصومی بی خبر از فرزند 21 ساله اش



 روز پنجشنبه 23 اردیبهشت سال جاری دانشجوی جوان محمود معصومی به همراه چند تن دیگر از فعالان مدنی٫ در جریان تجمع هواداران عرفان حلقه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. او پس از گذشت یازده روز بدون تفهیم اتهام همچنان در بازداشت به سر می‌برد.
مادر این دانشجوی دستگیر شده در باره دستگیری فرزندش می گوید:
روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت به همراه تعدادی از دوستانش در خیابان گاندی در تجمعی که در میدان ونک انجام شده بود، توسط مأموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. پس از مراجعه جهت پیگیری وضعیت پسرم متوجه شدیم پسرم پس از بازداشت به زندان فشافویه قم منتقل گردیده است. متأسفانه دادسرای شهید مقدس اوین هیچ توضیحی مبنی بر دلیل بازداشت پسرم نمی‌دهد و ما از شرایط فعلی وی بی‌خبر هستیم. در ضمن تا جایی که ما با خبر شده‌ایم کلیه‌ی بازداشت‌شدگان روز پنج‌شنبه آزاد شده‌اند اما پسر من همچنان در بازداشت و ما در بی‌خبری کامل از وی هستیم.
دو روز پس از بازداشت پسرم در اولین مراجعه ما به دادسرای اوین بازپرس پرونده اعلام کرد جهت آزادی پسرم با فیش حقوقی ۳۰ میلیون تومانی مراجعه کنیم که متأسفانه پس از تهیه فیش حقوقی و مراجعه مجدد جهت آزادی پسرم با قرار کفالت وی مخالفت شد و پسرم روز چهارشنبه یعنی شش روز پس از بازداشت از زندان فشافویه قم تحویل سپاه و به بند دو الف در زندان اوین منتقل گردید.
روز چهارشنبه درحالی‌که جهت پیگیری وضعیت پسرم به دادسرای اوین مراجعه کرده بودم، شخص ناشناسی که احتمالاً از مأموران سپاه بوده، در تماسی تلفنی به ما اعلام نمود که سریعاً خود را به منزل پسرم برسانیم. پسر من دانشجو و ساکن تهران می‌باشد. پس از مراجعه به منزل پسرم متوجه شدیم که مأموران پیش از رسیدن ما به همراه پسرم که با «دستبند» و پابند به زنجیر کشیده شده بود، از طریق صاحب‌خانه وارد منزل شده و در حین تفتیش منزل توسط آنان ما نیز وارد خانه شدیم. مأموران حدود هفت یا هشت مرد بودند که در حال تفتیش و جمع‌آوری لوازم پسرم بودند و یک خانم که پس از ورود ما مشغول تفتیش لوازم شخصی و کیف من شد، درحالی‌که لزومی به تفتیش لوازم شخصی من وجود نداشت. تیم تفتیش منزل با رفتاری تند اقدام به ضبط گوشی‌های تلفن همراه ما نمودند..


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر