۱۳۹۵ خرداد ۹, یکشنبه

بازگرداندن زندانی سیاسی مبتلا به سرطان علیرضا گلیپور به زندان پس از عمل جراحی علیرغم ممانعت پزشکان

#ایران - بازگرداندن زندانی سیاسی مبتلا به سرطان علیرضا گلیپور به زندان پس از عمل جراحی علیرغم ممانعت پزشکان 



زندانی سیاسی علیرضا گلیپور صبح امروز 9 خرداد 95 مورد عمل جراحی قرار گرفت. این عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا که متعلق به سپاه پاسداران است انجام شد. 
عمل جراحی ساعت ۷ صبح انجام شده و ساعت 11 صبح مامورین وزارت اطلاعات این زندانی را در حالی که هنوز در ریکاوری و در حال بهوش آمدن بوده است؛ به زندان برگرداندند. پزشک معالج اجازه جابجایی بیمار را نداده و مخالفت کرده است. اما مامورین وزارت اطلاعات توجهی نکرده و اقدام به انتقال زندانی به زندان و داخل بند ۷ اوین کرده اند. همچنین به هیچ کدام از نزدیکان و خانواده وی اجازه دیدار با او داده نشده است. 
گفتنی است که وضعیت بهداشتی بند 7 زندان اوین اسفناک می باشد و نگهداری زندانی مبتلا به سرطان پس از عمل جراحی در چنین محیطی امری ضدانسانی و برای زجرکش کردن بیمار است.
لازم به یادآوریست که علیرضا گلیپور مبتلا به سرطان ریه و ناراحتی قلبی است. وی ماه گذشته به حکم قاضی صلواتی به 39 سال و 9ماه زندان محکوم شد.
 علیرضا گلی پور عضو انجمن نخبگان و دانشجوی مخابرات، کارمند وزارت ارتباطات و فناوری و زندانی سیاسی بند ۷ زندان اوین در سال 91 دستگیر و پس از ۴ سال بلاتکلیفی در سی و یک فروردین 95 توسط قاضی صلواتی محاکمه و به 39 سال و 9ماه و 174 ضربه شلاق محکوم شد. وی بطور مستمر تحت فشار برای ابراز ندامت و رد کردن افشاگریهای خود در رابطه با فساد مالی سران حکومتی و اتمی ایران و ... بوده است. 


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر