۱۳۹۶ مهر ۲۹, شنبه

اعلام اعتصاب غذای سهیل عربی در بند ۸ زندان اوین همراه با اعلام خواسته ها

#حقوق_بشر #ایران - اعلام اعتصاب غذای سهیل عربی در بند ۸ زندان اوین همراه با اعلام خواسته ها


خواسته های سهیل عربی: محاکمه علنی،اعزام به مراجع قضایی و درمانی و ملاقات با لباس شخصی و تفکیک از زندانیان خطرناک و کلاهبردار

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ امروز شنبه ۲۹ مهر ماه؛ زندانی سیاسی بند ۸ زندان اوین با ارسال نامه ای اعلام کرد که اعتصاب غذای خشک و تر خود را دوباره آغاز خواهد کرد. وی در نامه خود خواسته هایش را به این شرح اعلام کرد: 
«محاکمه علنی،اعزام به مراجع قضایی و درمانی و ملاقات با لباس شخصی و تفکیک از زندانیان خطرناک و کلاهبردار»
وی در انتهای نامه خود نوشت: مرگ من هزینه سنگینی برای شما خواهد داشت.

متن نامه :

اعلام اعتصاب غذای خشک و تر" سهيل عربى" زندانى سياسى در بند ٨ زندان اوين 
خواسته ها : محاکمه علنی،اعزام به مراجع قضایی و درمانی و ملاقات با لباس شخصی و تفکیک از زندانیان خطرناک و کلاهبردار

اینجانب سهیل عربی چهار سال از بهترین روز های زندگی ام را به جرم بیان حقیقت پشت میله های زندان گذراندم به هرسختی بود تاکنون مقاومت کرده ام بلکه صدایم شنیده شود و بابت چهار سال شکنجه شدن به جرم اظهار نظر و متفاوت اندیشیدن از من دلجویی شود. اما شرایط را برایم هرروز سخت تر از گذشته کردند اعتصاب غذای خشک و تر خود را در اعتراض به شرایط دشواری که برایم درست کرده اند آغاز میکنم و تا زمانی که خواسته هایم را نگیرم حتی اگر به قیمت از دست دادن جانم تمام شود ادامه میدهم خواسته های من به شرح زیر است:

۱_محاکمه علنی توسط قضات عادل (هیچ‌ مطلب توهین آمیزی توسط من منتشر نشده است و مطابق اصل ۲۳ قانون اساسی هیچکس را نمیتوان به صرف داشتن عقاید متفاوت مورد مجازات قرار داد) لذا قاضی اگر عروسک خیمه شب بازی قرارگاه ثارالله نباشد حکم برائت مرا از این اتهام خواهد داد.

۲_ من یک زندانی سیاسی هستم یعنی برای توامان داشتن آزادی و برابری جنگیده ام و روشنگری کرده ام نه دزدی کرده ام و نه دست به اسلحه برده ام و نه آزارم به کسی رسیده است لذا باید تفاوتی بین‌ من و یک خلافکار و مجرم واقعی باشد پس تحت هیچ شرایطی لباس تحقیر آمیز زندان را نمیپوشم و خواهان تفکیک زندانیان خطرناک و کلاهبردار میباشم. هرروز که من در زندان باشم به جرم شما مسئولان جمهوری اسلامی می افزاید نظر به اینکه ممکن است روزی وجدان شما یا مردم بیدار شود و وضعیت اسفناک اکنون تغییر کند پیشنهاد میکنم دست از جنایت بردارید.

هشدار میدهم مرگ من هزینه سنگینی برای شما خواهد داشت.

سهیل عربی / بند ۸ زندان اوین

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#اوین #اعتصاب غذا #سهیل_عربی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر