۱۳۹۶ مهر ۱۸, سه‌شنبه

جان زندانی سیاسی محمد نظری در خطر است

#حقوق_بشر #ایران -  جان زندانی سیاسی محمد نظری در خطر است



 محمد نظری بیش از هفتاد روز است که در اعتصاب غذاست.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ بر اساس گزارشهای منتشره میانگین فشارخون آقای نظری در یک هفته اخیر زیر ۹ و ضربان قلبش زیر ۵۰ بوده است.
وی به دلیل ضعف جسمانی شدید به‌سختی و با کمک زندانیان دیگر می‌تواند راه برود و قدرت تکلمش را تقریباً ازدست‌داده و با دشواری بسیار سخن می‌گوید. محمد نظری به دلیل بدحالی در یک هفته اخیر چند بار در بهداری زندان به دلیل بیهوشی پی در پی بستری‌شده است. پیش از آن‌هم یک‌بار به بیمارستان اعزام و دو روز و یک‌شب در بیمارستان خارج از زندان بستری‌شده است. دوشنبه گذشته نماینده دادستان به دیدار این زندانی سیاسی رفته و به‌صراحت و در جمع زندانیان به او ‌گفته که دادستانی نمی‌تواند برای تأمین خواسته‌های او کاری بکند و بهتر است به اعتصابش خاتمه دهد و محمد نظری در پاسخ گفته تا آخر راه را می‌رود.
آقای محمد نظری مدت ۲۴ سال است که در زندان بدون یک روز مرخصی محبوس بوده است. این زندانی سیاسی برای رسیده به  خواسته‌های برحق خودش مبنی بر دادخواهی، بررسی مجدد پرونده و… دست بە اعتصاب غذا زدە است. مسئولیت جان این زندانی سیاسی بر عهده مسئولین قضایی و مسئولین زندان است که به خواسته های به حق این زندانی سیاسی توجهی نمی کنند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#اعتصاب_غذا #زندان #رجایی_شهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر