۱۳۹۶ مهر ۱۷, دوشنبه

بازجویی و تفتیش عقیده زندانی سیاسی علی معزی برای طراحی توطئه های جدید علیه وی

#حقوق_بشر #ایران - بازجویی و تفتیش عقیده زندانی سیاسی علی معزی برای طراحی توطئه های جدید علیه وی



روز گذشته زندانی سیاسی علی معزی در زندان تهران بزرگ مورد بازجویی قرار گرفت.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ روز یکشنبه 16 مهر زندانی سیاسی علی معزی که در زندان تهران بزرگ محبوس است به دفتر رییس بند فراخوانده شده و توسط یک مامور اطلاعاتی با نام مستعار محمودی مورد بازجویی قرار گرفت. در شروع از وی پرسیده شد که آیا مشکلی در اینجا نداری که وی مشکلات زندان؛ موضوع نبودن دکتر متخصص و ممانعت از دسترسی به موقع دارو که توسط خانواده ها تهیه میشود را طرح نمود. زندانی سیاسی علی معزی گفت که بیش از یکماه است که که پزشک برای من دارو نوشته اما کسی در زندان پاسخگوی این وضعیت نبوده تا اینکه دارویی که توسط خانواده تهیه و با پست برایم ارسال شده حدود یکماه بعد با سنگ اندازی زیادی از طرف حفاظت زندان بدستم رسیده است.
نهایتا مامور مربوطه به وی دستور داد که بنویس مشکلی نداری!!! علی معزی میپرسد:
 اینهمه مشکل گفتم بنویسم مشکلی ندارم!؟
زندانی سیاسی علی معزی که هم اکنون بیش از 5 ماه است از زمان آزادی‌اش نیز گذشته است به این موضوع اشاره کرده که مرا بدون دلیل در زندان نگهداشته اید و چرا مرا آزاد نمی کنید؟
مامور اطلاعاتی از وی می پرسد که آیا هنوز بر همان اعتقادات قبلی ات هستی!؟ او پاسخ میدهد شما با اعتقادات مردم چکار دارید مگر نمی گویید که نبایستی تفتیش عقاید کرد؟
در نهایت مامور اطلاعات به علی معزی گفت اگر گزارشاتی مبنی بر فعالیت های تو نیاید زندانت تمام میشود و آزاد میشوی!
مامورین اطلاعاتی در نظر داشتند که برآورد وضعیتی از این زندانی سیاسی داشته باشند که توطئه های بعدی را علیه وی طراحی کرده و او را برغم بیماریهایش متعدد و اتمام حکمش در زندان نگه دارند. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#تهران_بزرگ #زندان #اطلاعات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر