۱۳۹۶ آذر ۱۱, شنبه

تداوم محرومیت امکاناتی؛ پزشکی و ارتباطی زندانیان سیاسی رجایی شهر

#حقوق_بشر #ایران - تداوم محرومیت امکاناتی؛ پزشکی و ارتباطی زندانیان سیاسی رجایی شهر



زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر پس از ضرب و شتم و انتقال مرداد ماه؛ همچنان در محرومیت از تماس تلفنی با خانواده؛ پزشکی و ... قرار دارند.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ زندانیان سیاسی سالن ۱۲ رجایی شهر که در مرداد ماه امسال مورد حمله و هجوم گارد حفاظت زندان قرار گرفته و به بند فوق امنیتی جدید منتقل شدند؛ محروم از امکانات؛ تماس با خانواده و دسترسی به تلویزیون و روزنامه هستند. با وجود بالا بودن میانگین سنی زندانیان این بند آنها در هوای سرد کرج از آب گرم محروم هستند که همین موضوع باعث تشدید بیماریهای آنان می شود. دسترسی زندانیان به بهداری و امکانات درمانی بسیار محدود بوده و آنها از دسترسی به فروشگاه محروم هستند این در وضعیتی است که زندانیان پس از اعتصاب غذا وضعیت جسمی نامناسبی دارند و اموال آنها نیز به غارت رفته است. 
بر اساس گزارشهای موثق مسئولین زندان به زندانیان گفته اند در صورت تقاضای انتقال به بندی غیر از بند زندانیان سیاسی اموال غارت شده شان را پس می دهند. 
در هفته های اخیر خبر از در معرض حراج گذاشتن اموال زندانیان سیاسی در بندهای زندانیان دیگر بود.
گفتنی است که در بند زندانیان سیاسی چهل دوربین‌ مدار بسته و شصت و چهار سیستم شنود کار گذاشته شده و زندانیان سیاسی در هیچ نقطه ای از بند امنیت ندارند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندان #رجایی شهر #گوهردشت #کرج

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر