۱۳۹۶ آذر ۱۹, یکشنبه

انتقال رامین حسین پناهی به اطلاعات مرکزی سنندج و تداوم نگهداری او در سلولهای انفرادی اطلاعات

 #حقوق_بشر #ایران - انتقال رامین حسین پناهی به اطلاعات مرکزی سنندج و تداوم نگهداری او در سلولهای انفرادی اطلاعات 



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ زندانی سیاسی رامین حسین پناهی در هفته گذشته مجددا از بازداشتگاه اطلاعات سپاه به اطلاعات مرکزی سنندج منتقل شد.
بر اساس گفته نزدیکان این زندانی اطلاعات سپاه برای رامین حسین پناهی رسما درخواست صدور حکم اعدام کرده است.
همچنین اطلاعات سپاه از انتقال وی به زندان مرکزی سنندج ممانعت می کند و همچنان با وجود گذشت شش ماه از دستگیری؛ او را در سلولهای انفرادی نگه داشته اند.
بر اساس همین گزارش زندانی سیاسی رامین حسین پناهی اعلام کرده است که اگر همچنان او را در سلولهای انفرادی نگه دارند اقدام به اعتصاب غذا در اعتراض به این امر خواهد زد. 
وی که اول تیرماه توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج بازداشت شده به محاربه از طریق اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در کومله متهم شده است.  پرونده وی در شعبه اول دادگاه انقلاب شهر سنندج به ریاست  قاضی سعیدی باز است. اما تلاش خانواده رامین حسین پناهی برای استخدام وکیل تاکنون با کارشکنی های مسئولان قضایی- امنیتی راه به جایی نبرده است.
در گزارشهای دیگری آمده که برادر این زندانی سیاسی؛ افشین حسین پناهی نیز در بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج توسط ماموران وزارت اطلاعات بشدت شکنجه شده است. بطوری که ناخن های وی را کشیدەاند و به وی کابل برق نیز وصل کردند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندان #اعدام #سنندج #اطلاعات #سپاه #شکنجه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر