۱۳۹۶ دی ۲, شنبه

تشدید ناراحتی قلبی صابر ملک رئیسی و بی حس شدن دست چپ وی در ۲۵ مین روز اعتصاب غذا

#حقوق_بشر #ایران - تشدید ناراحتی قلبی صابر ملک رئیسی و بی حس شدن دست چپ وی در ۲۵ مین روز اعتصاب غذا



زندانی سیاسی محمدصابر ملک رئیسی در بیست و پنجمین روز اعتصاب غذای خود دچار درد بیشتر در ناحیه قلب و لمسی دست چپ شد. 
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ امروز ۲ دی ماه؛ محمد صابر ملک رئیسی در بیست و پنجمین روز اعتصاب غذا به بهداری منتقل و سرپایی مورد معاینه قرار گرفت. این زندانی سیاسی جوان که در روز ۸ آذر ماه؛ از ناحیه قفسه سینه به شدت مضروب شده است هم اکنون از تشدید درد در ناحیه قلب و بی حس شدن دست چپ خود رنج می برد. 
مسئولین زندان مرکزی اردبیل این زندانی سیاسی تبعیدی را در روز ۸ آذر ماه؛ به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. مسئولین زندان مرکزی اردبیل در حالتی که وی را با دستبند و پابند به یک میله بسته بودند؛ به قفسه سینه وی ضربات سنگین وارد کردند. همین موضوع باعث ایجاد درد در ناحیه قلب شده است. 
علاوه بر این صابر ملک رئیسی با کوبیدن جسم سنگین بر سرش به شدت از ناحیه سر و صورت و چشم مصدوم شده بود. پس از این موضوع این زندانی سیاسی اقدام به اعتصاب غذای اعتراضی و شکایت از مسئول حفاظت و دیگر مسئولین زندان کرد. 
صابر ملک رئیسی از سن ۱۷ سالگی دستگیر و از ادامه تحصیل بازماند. وی به جای ادامه تحصیل نزدیک به ۹ سال است که در معرض انواع و اقسام شکنجه ها در زندانها و بازداشتگاههای زاهدان و اردبیل قرار دارد. صابر ملک رییسی سال پیش در همین ایام در حیاط زندان مرکزی اردبیل در هوای سرد زمستان مدت ۱۴ ساعت در سرمای شب اردبیل در هوای آزاد به میله بسته شده و ضرب و شتم شد. جسم نیمه جان وی را به قرنطینه منتقل کردند.
خانواده این زندانی سیاسی تبعیدی خواهان انتقال وی به زندان محل سکونت خود هستند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#تبعید #زندان #شکنجه #اردبیل #اعتصاب_غذا #قلب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر