۱۳۹۶ دی ۵, سه‌شنبه

خودداری زندانی سیاسی علی معزی از رفتن به دادسرای اوین با لباس زندان

#حقوق_بشر #ایران - خودداری زندانی سیاسی علی معزی از رفتن به دادسرای اوین با لباس زندان 



زندانی سیاسی محبوس در زندان تهران بزرگ علی معزی  از پوشیدن لباس زندان و استفاده از دستبند و پابند خودداری کرده و از رفتن به دادسرای اوین سرباز زد.
 به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ صبح امروز سه شنبه 5 دیماه مامورین زندان زندان بزرگ تهران زندانی سیاسی علی معزی را جهت اعزام به دادسرای اوین احضار کردند. وی از قبول انتقال به دادسرای اوین با دستنبد و پابند و لباس زندان امتناع کرد. 
به گزارش منبع مطلع؛ از علت احضار این زندانی سیاسی ۶۳ ساله به دادسرای اوین هنوز مشخص نیست و مامورین زندان دلیل این احضاریه را به این زندانی سیاسی اعلام نکردند. 
گفتنی است که قریب یکسال گذشته این زندانی سیاسی بطور غیر منتظره ای از زندان رجایی شهر کرج ربوده و به سلولهای انفرادی 209 اوین جهت محاکمه و بازجویی ها و پرونده سازی مجدد منتقل شد. 
آقای علی معزی متولد ۱۳۳۲ با ۶۴ سال سن با وجود اتمام محکومیت همچنان محبوس در زندان است. با وجود اتمام محکومیت؛ دستگاه قضاییه برای چندمین بار اقدام به پرونده سازی برای وی در داخل زندان کرده و مانع آزادی وی شده است.
آقای علی معزی بایستی در بهار سال ۹۵ آزاد می شد اما برای وی پرونده سازی کرده و نزدیک دو سال است که بی دلیل در زندان نگه داشته شده است. این زندانی سیاسی از بیماری مشکلات جدی سنگ کلیه و پروستات رنج می‌برد.
بر اساس گفته نزدیکان وی آقای معزی مبتلا به بیماری مجاری ادرار و کلیه بوده و زمانیکه در سال ۹۰ دستگیر شد؛ مبتلا به تومور مثانه بوده و به تازگی جراحی کرده بود.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#کرج #زندان #تهران_بزرگ #رجایی_شهر #پرونده_سازی #اوین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر