۱۳۹۷ تیر ۳۱, یکشنبه

پيام شاهين ذوقي‌تبار به همبندي سابقش زانيار مرادي به مناسبت قتل پدرش


پس از ترور اقبال مرادی در هفته گذشته؛ شاهین ذوقی‌تبار زندانی سیاسی آزاد شده پیامی در همراهی و همدردی با هم‌بندی سابقش زانیار مرادی فرزند اقبال مرادی فرستاد. توجه شما را به متن کامل این پیام که نسخه ای از آن به دست کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده است؛ جلب می‌کنیم.



پيام شاهين ذوقي تبار زنداني سياسي آزاد شده به  زنداني سياسي محكوم به اعدام و همبندي سابقش زانيار مرادي بمناسبت قتل پدرش

زانیار  عزیز وقتی خبر به شهادت رسیدن پدرت را توسط مزدوران رژیم شنیدم بسیار ناراحت شدم. زانیار تو‌ خوب میدونی که رژیم ولایت فقیه اساس و بنیادش را روي  اعدام و کشتار و زندان و سرکوب مردم ایران و صدور تروریسم و دخالت در کشور های همسایه بنا نهاده و در طول دوران حیاتش بسیاری از مردم و قهرمانان این مردم را اعدام  و یا ترور كرده است. آنهم در دوراني كه همواره طناب محكوميتها بر گردن ولايت فقيه تنگ تر ميشود. 
حال در شرايطي كه ولايت فقيه  بیش از هر زمان دیگری با موج قیام ها در داخل شهرهای ایران مواجه شده و سیاست صدور تروریسمش شکست خورده و مردم عراق  نيز بدليل دخالتهاي رژيم، عکسهای دجالان را به اتش کشیده اند؛ رژیم دوباره دیوانه وار دست به ترور و کشتار زده  و سراغ قهرمانان  مردم و مخالفين نشانه رفته و ميرود. 
پدر تو نيز یک فعال حقوق بشر و قهرمان عليه اعدام شناخته ميشد. او مخالف سرکوب و اعدام بود و خاری در چشم آخوندها؛ همراه و همدل  بسياري از هموطنان و پيشكسوتان و پيشقراولان آزادي ايران. البته بهت قول میدهم روزی که خيلي هم  دیر نیست دژخیمان تقاص جنایاتشان را  پس خواهند داد.
زانیار من خودم را در غمت شریک میدانم و از خداوند برای تو و لقمان و خانواده محترمتان صبر را آرزومندم.
 با اميد به آزادي و رهايي خلق و مهين اسيرمان ايران اين زيباترين وطن 

همبندي سابقت شاهين ذوقي‌تبار 
 تيرماه ۱۳۹۷ 

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #اقبال_مرادی #اردبیل #ترور #نه_به_اعدام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر