۱۳۹۷ تیر ۱۴, پنجشنبه

ضرب و شتم؛ تهدید و انتقال رامین حسین پناهی به بند دیگر

صبح امروز پنجشنبه ۱۴ تیر ماه؛ رامین حسین پناهی زندانی سیاسی محکوم به اعدام در زندان سنندج؛ پس از ضرب و شتم توسط مسئولین زندان به بند ۵؛ بند زندانیان عادی منتقل شد.


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ بر اساس گزارش خانواده این زندانی سیاسی؛ عباسی رییس حفاظت زندان مرکزی سنندج رامین را تهدید کرده است که توی در همین بند یا اعدام خواهی شد و یا به قتل می رسی . وی روز گذشته ۱۳ تیر ماه نیز توسط عباسی تهدید به قتل شده بود.
پدر و مادر رامین حسین پناهی پس از اطلاع از خبر انتقال؛ به طرف زندان مرکزی سنندج حرکت کردند.
 خانواده رامین حسین پناهی با اعلام این خبر در بیانیه ای اعلام کردند که :
«ما به عنوان خانواده حسین پناهی اخبار بسیار موثقی را دریافت کرده ایم که نظام جمهوری اسلامی قصد دارد، بدون اینکه به خانواده و یا وکیل اعلام کنند، می خواهند رامین را در بیخبری کامل اعدام نمایند.

لذا من به عنوان خانواده رامین حسین پناهی، ضمن فراخوان فوری برای نجات رامین حسین پناهی ، از کلیه نهادها و مجامع بین المللی و از جملە مردم آزادیخواه کردستان و ایران خواهانیم که با مداخله جدی ، موثر و فوری از وقوع یک فاجعه دیگر برای خانواده ما جلوگیری کنند.در این شرایط ما فریاد مظلومیت و دادخواهی خود را به گوش تمامی انسان های آزاده می‌رسانیم، چرا که بر این باوریم شما آزادیخواهان می‌توانید صدای کسانی را که از بیداد به تنگ آمده به گوش نهادهای بین‌المللی برسانید.»

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر  #اعدام  #سنندج #زندان #رامین_حسین_پناهی #نه_به_اعدام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر