۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

تاراج اموال زندانیان سیاسی اردبیل و دروغگویی رییس زندان به خانواده ها

رئیس زندان مرکزی اردبیل در پاسخ به اعتراض خانواده های زندانیان سیاسی به تاراج اموال زندانیان؛ این موضوع را انکار کرده است.


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ به دنبال یورش نیروها و ماموران زندان در روز ۱۸ تیر ماه به بند ۷ زندان مرکزی اردبیل که محل زندانیان سیاسی تبعیدی است؛ مسئولین و گارد زندان اقدام به مصادره و تخریب اموال زندانیان سیاسی کردند. در این دزدی آشکار همه اموال زندانیان به تاراج برده شد. مامورین گارد که رئیس حفاظت و رئیس زندان آنها را همراهی می کردند؛ همه اموال زندانیان از جمله لباس؛ وسایل بهداشتی؛ مواد غذایی؛ صنایع دستی که زندانیان ساخته بودند؛ کارت تلفن؛ عینک؛ فلاسک و لوازم التحریر و ... را به غارت برده و تنها یک پتو برای آنها به جا گذاشته اند. 
اما رئیس زندان مرکزی اردبیل؛ یعقوب سربازجدا؛ پاسخگوی خانواده زندانیان سیاسی تبعیدی نیست. یعقوب سربازجدا در تماسی که خانواده های زندانیان سیاسی با وی گرفتند؛ این موضوع را بکلی انکار کرده و گفته است زندانیان دروغ می گویند. 
وی در پاسخ به خانواده دیگری این دزدی را به گردن رئیس حفاظت زندان پرویز صورآذر انداخته و او را مسئول این دزدیها دانسته است.

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #اردبیل #دزدی #زندان_اردبیل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر