۱۳۹۷ مرداد ۷, یکشنبه

توطئه علیه زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر برای به قتل رساندن آنها

عوامل حکومتی تحت عنوان داعش به زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر حمله کردند. 


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ روز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۹۷ سه تن از عوامل اجیر شده حکومتی تحت عنوان داعش در هواخوری زندان؛‌ با آجر و میله به زندانیان سیاسی سالن ۱۰ بند ۴ حمله ور شده و آنان را به شدت مضروب کرده اند. 
نفر اصلی این حمله یک زندانی اهل آذربایجان بنام صالح.اف که فردی قوی‌هیکل با ۱۹۵ سانت قد و ۱۵۰ کیلو وزن است و آموزش‌های ویژه دیده است‌ آغازگر این حمله بود.. وی به زندانیان حمله کرده و آنها را تهدید نموده است. 
بر اثر این حمله؛ دست راست سعید شیرزاد از ناحیه بازو شکسته؛‌ کمر آرش صادقی آسیب دیده و مچ پای لقمان مرادی در رفته است. این زندانیان با همین وضعیت به بند منتقل شده و هیچ اقدام درمانی و پزشکی برای آنها به عمل نیاورده اند.
کارگرازان حکومتی در زندان گوهردشت کرج مدتی است ۵ عضو خطرناک داعش را که از جمهوری آذربایجان، چچن و عراق هستند، به دلیل درگیری و ایجاد خطر برای زندانیان دیگر از آنها جدا کرده‌اند و به سالن ۱۰ بند ۴، در کنار زندانیان سیاسی منتقل کرده‌اند.
‌‏سیاست رئیس زندان رجایی شهر کرج این است که زندانیان خطرناک را علیه زندانیان سیاسی اجیر می کند تا با صحنه سازی؛ زمینه قتل آنان را فراهم نماید. 

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر  #زندان #رجایی_شهر  #قتل #زندانیان_سیاسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر