۱۳۹۷ شهریور ۷, چهارشنبه

حمله گارد زندان تهران بزرگ به دراویش متحصن در زندان با صدای متحصنین


نیروهای گارد زندان تهران بزرگ از ساعاتی پیش به دراویش متحصن در تیپ ۳ این زندان حمله ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ نیروهای گارد ویژه در زندان تهران بزرگ در اولین ساعات صبح روز چهارشنبه هفتم شهریورماه به درویشان متحصن در تیپ ۳ این زندان حمله‌ور شده و آنان را مورد ضرب‌و‌شتم سنگینی قرار داده‌اند.
گارد زندان در سرکوب این زندانیان که هم‌اکنون نیز ادامه دارد به خشونت شدید متوسل شده و با جوش دادن درب محوطه افسر نگهبانی برخی از دراویش را از دیگران جدا و محصور کرده‌اند. دراویش اعلام کردند که وضعیت شان بسیار نگران کننده است و گمان آن می رود که نیروهای گارد بخواهند به خشونت بیشتر متوسل شوند. نیروهای گارد با شعار حیدر حیدر در حال آماده شدن هستند.
شایان ذکر است که صبح امروز چهارشنبه محبی، رئیس کل زندانهای ایران برای بازدید از وضعیت زندان فشافویه تهران بزرگ رفته بود، اما به جای اینکه به خواسته قانونی دراویش متحصن که سه ماه است برای آزادی زنان دراویش به تحصن نشسته اند، پاسخی بدهد؛ نیروهای گارد ویژه به صورت وحشیانه دراویش متحصن را از خواب بیدار کردند و شروع به ضرب و شتم آنان نمودند. مسئولین زندان در پی آن بودند که از این طریق تحصن سه ماهه این دراویش را شکسته و آنان را از هم جدا کنند. متحصنین با دیدن این صحنه ها با فریاد الله اکبر اعتراض خود را نسبت به این اقدام ننگین نشان دادند.

 اخبار زندان و زندانیان را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #تهران_بزرگ #زندان #گارد  #دراویش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر