۱۳۹۷ مرداد ۱۴, یکشنبه

حمایت زندانیان سیاسی زندان اردبیل از تظاهرات رو به گسترش شهرهای ایران در اعتراض به گرانی

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ به دنبال تظاهرات و اعتراضات روبه گسترش مردم در شهرهای ایران؛ زندانیان سیاسی تبعیدی در زندان مرکزی اردبیل طی پیامی حمایت خود را از اعتراضات و خواسته های مردم اعلام کردند.



 مطلع شدیم که یک بار دیگر مردم به جان آمده و خسته از دهه ها ظلم و جور و غارت و تباهی در شهرهای مختلف به خیابانها آمدند و حق شان را که تغییر وضعیت کنونی است فریاد زدند. 
ادامه اعتراضات مردم در دیماه سال گذشته؛ این بار پرخروش‌تر چهره نشان داد. با درود به مرم شهرهای تهران، گوهردشت کرج، اشتهارد، اصفهان، قهدریجان، نجف آباد؛ شاهین شهر؛ اندیمشک، مشهد، شیراز، کرمانشاه؛ اراک؛  و دیگر شهرهای ایران که با تظاهرات و اعتراض شان شهرها را به صحنه ابراز خشم و انزجار از وضعیت کنونی تبدیل کردند، همه مردم و بخصوص مردم محروم سیستان و بلوچستان و خوزستان و کردستان و هرمزگان را به همراهی با فریادهای ظلم ستیزانه مردم دیگر شهرها فرامی خوانیم.
ما اگر چه دستانمان به زنجیر است و دیوارهای ستبر ظلم ما را از آزادی و فریاد کشیدن با شما محروم کرده است اگ رچه ما را از شهر و دیارمان تبعید کردند تا در غربت و تنهایی صدایمان را خفه کنند، اما هرگز و هرگز ایمان‌مان را به حتمیت آزادی مردم مان از دست نمی دهیم. ما در همه لحظات خود را در کنار تظاهرکنندگان احساس می کنیم با جوانان شجاع فریاد می زنیم مرگ بر دیکتاتور .
مردمی که ۴۰سال پیش توانستند استبداد شاهنشاهی را به زیر بکشند قطعا خواهند توانست استبداد مذهبی را هم به زمین بزنند. زمین تنها با فریاد ستمدیدگان و مظلومان است که در زیر پای دیکتاتورها می لرزد.

جمعی از زندانیان سیاسی زندان اردبیل
۱۲ مرداد ۱۳۹۷

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندان #تبعید #اردبیل #تظاهرات 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر