۱۳۹۷ شهریور ۵, دوشنبه

سهیل عربی از زندان تهران بزرگ: برخیز؛ برزم؛ گاه انقلاب است


زندانی سیاسی سهیل عربی از زندان تهران بزرگ؛ طی پیامی به تاریخ پنجم شهریور ماه با صدای خودش خطاب به مردم؛ از عموم جوانان و مردم ایران خواست که علیه دیکتاتوری برخیزند. نسخه ای از این پیام به دست کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده است:
برزم 
گاه انقلاب است
برخیز
وقت انتقام است
منتظر فرج ؛ حمایت و حمله هیچ غریبه ای نمی مانیم که سرزمینی آباد و آزاد نشد؛ مگر به وسیله مردمش؛ حقمان را گدایی نمی کنیم؛ می جنگیم و زادگاهمان را پس می گیریم.
این یک بزنگاه تاریخی ست از گذشته از خیزش های پیش؛ درس های بسیاری آموخته ایم و امروز تجربه می گوید با دست خالی و راهپیمایی سکوت به جنگ با فاشیست ها رفتن یعنی خیانت به زادگاه و جوانه هایی که در سخت ترین شرایط بودند. قربانی و گروگان به آنها ندهید و نابودشان کنید. 
اگر از فرصتی که امروز داریم به درستی استفاده نکنیم یعنی به آنها چهل سال دیگر فرصت داده ایم تا هر بلایی می خواهند برسرمان بیاورند.
پس
 نه به سکوت 
نه به فراموشی
یا مرگ یا رهایی
دادگاههای انقلاب ؛پایگاههای بسیج ؛ بیت رهبر و تمام لانه های فسادشان را به آتش می کشیم. صدا و سیمای میلی شان را ملی می کنیم .دربهای زندانها را بگشایید که مجرمین و جنایتکاران اصلی در بیت رهبری؛ قرارگاه ثارالله و دولتشان هستند. بین ما و آنها دریایی از خون است. برخیز وقت انتقام است 
نتیجه راهپیمایی سکوت مسالمت آمیز؛ پرواز مصطفی؛ ندا؛ ترانه و سهراب ها بود.
سکوت یعنی شریک جرم جلاد شهرام و ستارها شدن
سکوت یعنی همدستی با ضحاک زمان
برزم ؛ گاه انقلاب است 
برخیز؛ برخیز

سهیل عربی

اخبار زندان و زندانیان را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر  #تهران_بزرگ #انقلاب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر