۱۳۹۷ شهریور ۹, جمعه

ماموران لبهای دوخته شده رامین حسین پناهی را با زور و تهدید باز کردند


 به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام زندانی سیاسی محکوم به اعدام رامین حسین پناهی در زندان در شرایط نامناسبی به سر می‌برد. 

این زندانی پس از آن که در اعتراض به جابجایی خود از سنندج به زندان رجایی شهر کرج و احتمال حکم اعدام؛ لبهای خود را دوخت؛ در همین شرایط مورد تهاجم و ضرب و شتم نیروها و مأموران زندان قرار گرفت. مأموران زندان لبهای دوخته شده او را با زور و تهدید باز کردند.
بنا به گزارشات دریافتی احتمال اعدام زندانی سیاسی رامین حسین پناهی در روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه وجود دارد.
مسئولان زندان مرکزی سنندج دوشنبه شب ۲۲ مرداد ماه ۹۷ رامین حسین پناهی، زندانی سیاسی محکوم بە اعدام را از زندان مرکزی سنندج بە زندان رجایی شهر منتقل کردند.

پیش از این دستگاه قضاییه ایران بە مسئولین زندان سنندج اعلام کردە بود تا مقدمات انتقال رامین حسین پناهی را جهت اجرای حکم اعدام بە زندان رجایی شهر کرج فراهم کنند.

رامین حسین پناهی روز ۲۵ دی ماه۹۶ به اتهام «بغی، اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در کومله» به اعدام محکوم گردید. حکم اعدام وی روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه سال جاری، در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور تأیید شد.
وی روز ۲۲ مرداد ماه؛ از زندان مرکزی سنندج به زندان رجایی شهر منتقل شده و تهدید اعدام قریب الوقوع وی در روزهای آینده وجود دارد. او از روز شنبه ۳ شهریور ماه محروم از تماس تلفنی و ملاقات شده است.

 به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید
#رامین_حسین_پناهی
#زندانی_سیاسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر