۱۳۹۵ شهریور ۸, دوشنبه

حمایت فعال کارگری و زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده از اعتصاب غذای زندانی سیاسی ارژنگ داوودی

#ایران – #حقوق_بشر- حمایت فعال کارگری و زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده از اعتصاب غذای زندانی سیاسی ارژنگ داوودی



در چهل و چهارمین روز اعتصاب غذای ارژنگ داوودی٫فعال کارگری و زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده در بیانیه ای حمایت خود را از اعتصاب غذای یار و همبندش اعلام کرد.
امروز دوشنبه ۸ شهریور ماه 95 زندانی سیاسی و کارگر زندانی آقای بهنام ابراهیم زاده در چهل و  چهارمین روز اعتصاب غذای ارژنگ داوودی حمایت خود را از اعتصاب غذای او اعلام کرد. وی در بیانیه خود ضمن اعلام حمایت کامل خود از هموطنان٫کلیه مراجع بین المللی و آًقای احمد شهید خواهان رسیدگی به خواسته و و ضعیت وی و اعزام یک تیم حقیقت یاب به زندانهای ایران شد. 

دوست و همبند عزیز و ستودنی ام٫برادر بزرگتر و یار همیشگی ما زندانیان٫آقای ارژنگ داوودی نزدیک به یک و نیم ماه است که در اعتراض به شرایط اسفناک زندان دست به اعتصاب غذا زده است.
من بهنام ابراهیم زاده بعنوان کسی که شاهد رنجها و تحمل یک ماه و نیم گرسنگی و بیماری وی هستم٫با اعلام حمایت کامل از او و خواسته های وی اعلام می کنم: 

اولا : ما زندانیان سیاسی همواره خواهان اعزام یک تیم حقیقت یاب بین المللی به منظور رسیدگی به وضعیت ضدانسانی حاکم بر زندانها٫احکام اعدامهای افسارگسیخته ٫گسترش فساد و اعتیاد و انواع بیماریهای خطرناک و لاعلاج٫ تجارت و افزایش مواد مخدر در زندانها بوسیله مسئولین زندان و ... بوده و هستیم و از آقای احمد شهید می خواهیم از زندانهای ایران بازدید کنند تا توجه وجدانهای بشری به رنج و دردی که در زندانهای ایران بر زندانیان اعم از جرائم مختلف وارد می شود٫جلب شود.

دوما- طی این مدت مسئولین زندان تلاش کردند با بی توجهی به اعتصاب غذای ارژنگ داوودی و همچنین با تحریک عوامل خود و اذیت و آزار وی؛‌ موجبات از پا افتادن او را فراهم آورند.من نیز مقصر اصلی هرگونه صدمه جانی به وی را مسئولین زندان٫مسئولين وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در زندان رجایی شهر دانسته٫این اعمال را محکوم می کنم.

سوما-ارژنگ داوودی پس از پایان محکومیت ده ساله اش مجددا با پرونده سازی و محکومیت ناعادلانه مواجه بوده و با وجود کبر سن و بیماریهای متعددی که از آنها رنج می برد؛ همواره مورد فشارهای زیادی بوده است. اما با وجود تمامی مشکلاتی که در زندان متحمل شده٫هم اکنون برای جلب توجه جهانیان به وضعیت حقوق بشر در زندانها و نه برای خود٫اعتصاب غذا کرده است. بنابراین از همه هموطنان اعم از سازمانها واحزاب وگروها ی مترقی وحقوق بشری  وشخصیتهای سیاسی و... خواهان حمایت از ارژنگ داوودی و خواسته او هستم تا بتوانیم گامی در جهت تغییر این شرایط برداریم و نگذاریم ارژنگ داوودی به تنهایی این مسیر را برود.

در انتها مجددا از همه مجامع حقوق بشری٫ارگانهای بین المللی٫آقای احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر خواهان رسیدگی به خواسته ارژنگ داوودی و وضعیت او و اعزام یک تیم حقیقت یاب به زندانهای ایران می باشم.

بهنام ابراهیم زاده از زندان رجایی شهر - بند دو دارالقران
۸ شهریور ۱۳۹۵

 در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر