۱۳۹۵ شهریور ۵, جمعه

تب و لرز شدید و گسترش عفونت در بدن علیرضا گلیپور پس از قطع درمان

#ایران – #حقوق_بشر- تب و لرز شدید و گسترش عفونت در بدن علیرضا گلیپور پس از قطع درمان



زندانی سیاسی علیرضا گلیپور با تب و لرز شدید ٫گسترش عفونت در بدن و ضعیت وخیم جسمی روبروست. مدت یک ماه است که ریل درمانی او قطع شده و این زندانی را با فشارهای جسمی و روحی و وضعیتی وخیم روبرو کرده است.
علیرضا گلیپور مبتلا به بیماریهای سرطان ریه و غدد لنفاوی٫بیماری قلبی و تنفسی بوده و جدیدا با تب و لرزهای شدیدی روبرو شده است.این امر می تواند برای این زندانی سیاسی ضایعات جسمی و جانی غیرقابل جبران ببار بیاورد.
ریل درمانی در داخل زندان برای بیماریهای وی جواب ندارد و وی می بایست در بیمارستانهایی در بیرون از زندان بستری شده و تحت نظر پزشکان متخصص درمان شود. 

اما بدلیل ارسال غیرقانونی و بی دلیل پرونده وی به دیوان عالی کشور بجای اجرای احکام٫در ریل درمانی وی کارشکنی شده است و وی نمی تواند از امکانات پزشکی مناسب ٫گرفتن حكم عدم تحمل كيفر و مرخصی درمانی برای درمان بیماری صعب العلاج خود استفاده کند.

در روزهای اخیر برای چهارمين بار ٫پس از معاینه وی ٫پزشكي قانوني اعلام كرد که بدليل عفونت شديد در بدن و مشكلات قلب و عروق و سرطان غدد لنفاوي بايد به بيمارستان اعزام شود و باتوجه به وضع بد جسمي استحقاق مرخصي درماني واجراي حكم عدم تحمل كيفر را دارد.

عليرضا گلیپور متولد ۲۲ فروردین ماه ۱۳۶۵ در تهران، دانشجوی مقطع دکترای رشته مخابرات، کارمند ارشد وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و عضو انجمن ملی نخبگان ایران بود که در تاريخ ١١ مهرماه ٩١ دستگير و پس از حدود ۴ سال بلاتکلیفی سر انجام در اوایل سال جاری ٫به اتهام هواداری از سازمان مجاهدين خلق، افشای پروژه های اتمی و فساد عوامل حكومتی به ٣٩ سال و ٩ ماه حبس و تحمل ۱۷۴ ضربه شلاق محكوم شده است.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر