۱۳۹۵ مرداد ۳۱, یکشنبه

سی و ششمین روز اعتصاب غذا و داروی ارژنگ داوودی

#ایران – #حقوق_بشر- سی و ششمین روز اعتصاب غذا و داروی ارژنگ داوودی



امروز یکشنبه 31 مرداد ماه ٫ارژنگ داوودی زندانی سیاسی ۶۳ ساله در زندان رجایی شهر٫سی و ششمین روز اعتصاب غذا و داروی خود را می گذراند. 
آقای داوودی از تاریخ 27 تیرماه در اعتراض به شرایط اسفبار زندانها و زندانیان دست به اعتصاب غذا و دارو زد. وی در نامه ای در شروع اعتصاب غذا و دارو٫خواسته خود را بازدید احمد شهید و مجامع حقوق بشری از زندانهای ایران و صحبت با زندانیان اعلام کرد.
آقای ارژنگ داوودی طی سی و شش روز اعتصاب غذای خود از رسیدگیهای درمانی از طرف بهداری زندان محروم بوده و توسط رئیس زندان به انتقال به سلول انفرادی تهدید شده است.

ایشان در نامه خود در روز 26 مرداد نوشت:

ضمنا امروز سه شنبه 1395.5.26   سي و يكمين روز اعتصاب غذا و داروي خود را بدون كمترين مراقبت هاي پزشكي ميگذرانم. هرچند كه طبق تهديد سرجنلگدار زندان رجايي شهر محمد مرداني مبني بر انتقال به سلول انفرادي در صورت ادامه اعتصاب تا كنون از انتقال من به سلول انفرادي خودداري نموده است اما در پاسخ به اعتراض اينجانب نسبت به چرايي عدم انتقال به سلول انفرادي معاون زندان  بنام ميرزايي مدعي شد كه ديگر سلول انفرادي وجود ندارد و اين در حالي است كه سلولهاي انفرادي بيشماري در بند ده سالن 33 و نيز در بند پنج سالن چهارده وجود دارد.     


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر