۱۳۹۵ مرداد ۳۰, شنبه

فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل خواهان لغو احکام زندان داوود رضوی و ابراهیم مددی در ایران

#ایران – #حقوق_بشر- فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل خواهان لغو احکام زندان داوود رضوی و ابراهیم مددی در ایران



دبیر کل فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل٫استفان کاتن روز پنجشنبه 28 مرداد در نامه ای به رئیس جمهوری ایران خواستار لغو احکام زندان ابراهیم مددی و داوودرضوی، دو عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران، شد .
وی با اشاره به احکام زندان آقای مددی و آقای رضوی نوشت: «من بار دیگر بر مخالفت قاطعانه فدراسیون بین‌المللی کارگران بخش حمل و نقل با این رویکردهای ظالمانه که مانع فعالیت‌های مشروع اتحادیه کارگری است، تاکید می‌کنم.
این فعالین صنفی در دادگاههای ایران به اتهام های امنیتی آقای مددی را به پنج سال و سه ماه زندان و آقای رضوی را به پنج سال زندان محکوم شده اند.
این دو فعال کارگری در آستانه روز جهانی کارگر، اول ماه مه، سال گذشته به دست ماموران وزارت اطلاعات در تهران بازداشت و پس از ۲۲ روز با وثیقه یکصد میلیون تومانی آزاد شده بودند.
ابراهیم مددی و داوود رضوی بهار سال گذشته بوسیله نیروهای وزارت اطلاعات دستگیر و بعد از  22روز با وثیقه یکصد میلیون تومانی آزاد شدند.
حکم زندان آقای رضوی در اسفندماه سال گذشته صادر شد و در همان زمان اعتراض فدراسیون بین‌المللی کارگران بخش حمل و نقل را به دنبال داشت.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر