۱۳۹۵ شهریور ۹, سه‌شنبه

درخواست ارژنگ داوودی از مجامع بین المللی و آزادیخواهان برای رساندن فریادهای حق طلبانه اش

#ایران – #حقوق_بشر- درخواست ارژنگ داوودی از مجامع بین المللی و آزادیخواهان برای رساندن فریادهای حق طلبانه اش



روز گذشته ۸ شهریور زندانی سیاسی ارژنگ داوودی در چهل و چهارمین روز اعتصاب غذای خود از همه آزادیخواهان و مجامع بین المللی خواهان رساندن فریادهای حق طلبانه اش شد. وی همچنین در نامه اش اعلام کرد که در این ۴۴ روز اعتصاب غذا از هر گونه مراقبتهای پزشکی محروم بوده است.

آزادیخواهان جهان مجامع بین‌المللی حقوق‌بشر، افراد و سازمانهای مبارز و مجاهد ایرانی

امروز دوشنبه 8شهریورماه 95 چهل و چهارمین روز اعتصاب‌غذا و داروی خود را در زندان رجایی شهر می‌گذرانم، ولی به دستور مستقیم سر جنگل‌دار زندان سرهنگ پاسدار محمد مردانی و نیز سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم حسینی شریف معروف به نجمی مسئول بند مشترک سپاه و اطلاعات از هر گونه مراقبتهای پزشکی محروم مانده‌ام.

بدینوسیله از کلیه آزادیخواهان جهان، مجامع بین‌المللی حقوق‌بشر، از همه ایرانیان عدالت پیشه در سراسر گیتی و بالاخص از هم‌میهنان مبارز و مجاهد می‌خواهم کما فی‌السابق از طریق رسانه‌های جمعی یا فردی خود در رساندن فریادهای حق‌طلبانه این‌جانب از درون زندانهای قرون‌وسطایی رژیم مزدور خامنه‌ای و شرکا هر چه کوشاتر به‌صورت مکتوب یا غیرمکتوب عمل نمایند.

همراه با ابراز احترام نسبت به همه آنان که انسانیت را ارج می‌نهند و برای حقوق‌بشر فعالیت می‌کنند و در برابر دستگاه سرا پا ظلم و فساد حاکم قد علم کرده‌اند، به‌ویژه آنان که همواره تا پای جان مقاومت ورزیده و در این راه از شکنجه، زندان، تبعید و حتی کشتارهای فردی و جمعی دهه سیاه 60 نهراسیده‌اند انتظار بیشتری دارم. برای همه آنان که به انقلاب سوم یعنی انقلاب دموکراتیک ایرانیان می‌اندیشند آرزوی تندرستی و پیروزی دارم و به همه آنان که برای رهایی ایران و ایرانی مبارزه می‌کنند درود می‌فرستم.

 ارژنگ داودی دوشنبه 8شهریورماه 95 زندان رجایی شهر

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر