۱۳۹۵ مرداد ۲۷, چهارشنبه

حسین غلامی آذر: این حقوق بشر ادعایی شماست؟

‫#‏ایران‬-‫#‏حقوق_بشر‬- حسین غلامی آذر: این حقوق بشر ادعایی شماست؟



ریاست محترم قوه قضاییه و اما حقوق بشر اسلامی شما.در جامعه ای که حقوق بشر معنی ندارد و استفاده آن صرفا برای رو کم کنی دیگران است.بی معنی بودن حقوق بشر در جامعه  اسلامی مورد ادعای  شما و همچنین در مجموعه های مدیریتی شما از جمله سازمان زندانها ومشخصا زندان فوق امنیتی رجایی شهر فاحش است.جناب رئیس این همه بودجه اختصاصی وپول بیت المال کجا می رود, در زندان هایی که به ظلم دوستان شما تجربه کرده‌اند٫ مجموعه زندان ریالی بابت تعمیر و نگهداری زندان و لوازم و وسایل مورد نیاز زندانیان هزینه نمیکند. تغذیه زندانی ها از کالایی قاچاق که به قول یکی از مسئولین برنج تاریخ مصرف گذشته که برای حیوانات نیز مضر است و باید دور ریخته شود تامین می شود.اقلام مورد استفاده بنایی  هم حتی یک پیچ هم زندان نمی خرد ولی زندانی است که برای مرخصی و آزادی مجبور است باج بدهد ویا اینکه امکانات وسایل زندگی را از بیرون تهیه کند و یا مواد مخدر آن هم از طریق مسئولین بلند پایه باید به مسئولان زندان باج بدهد.اینجا از کمترین امکانات از جانب زندان خبری نیست همه وسایل زندگی را زندانی باید تهیه کند و ان هم با هزینه های هنگفت. تازه اگر پارتی داشته باشد و گرنه باید آب چاه   که انگل دارد مصرف شود  و محکوم به تحمل بدترین شرایط هستند. "آیا این  است حقوق بشر شما. !"
زندان به صورت فامیلی یا مافیایی اداره میشود سال پیش با اینکه مقدار زیادی مواد مخدر شیشه از یکی از منسوبین به معاونت داخلی زندان (امیریان) را گرفتند فقط به انتقال به زندان دیگر و از نشسته کردن آن شخص  بسنده کردند. اما کسانی را به خاطر آوردن گوشی موبایل به داخل زندان اخراج میکنند و یا با همان مواد مخدر اعدام میکنند مثل محمد حسن کارمند زندان رجایی شهر واین حمایت از حقوق بشر ادعایی شماست".
کسانی که منصوب به یکی از مسئولین قضایی هستند و زندانی میباشند حتی در آوردن گوشت آهو و سور دادنها به مسئولین و زندانیان مشکلی ندارند و حتی از ملاقات های هفتگی برخوردارند لکن خانواده های دیگر زندانیان حتی از چشم ناپاک مسئولین زندان در امان نیستند و از وقتی که به این زندان وارد شده اند چندین نفر شکایت رئیس مجموعه را میکردند که چشم به ناموس ما دارد و"شاید م معنی حقوق بشر شما این است".
اقای رئیس اگر"حقوق بشر شما این است ارزانی خودتان"ویا حقوق بشر اسلامی شما.در انسانهای ضعیف و بی کس را بشر نمیداند این اسلام و حقوق بشر ارزانی خودتان".
عربستان کودک کش است کودکان دیگر کشورها را میکشد ولی شما و همکارانتان در دادسرای ویژه روحانیت هر روز فرزندان ما را یک مرتبه میکشید.
شما کودک کش نیستید ولی آنها جانی های کودک کشند؟
شما کی هستید ؟چه کسی به  شما ماموریت داده ؟ومنظور از "حقوق بشر ادعایی شما چیست؟""
من متاسفم بر خودم که در مکتبی نیستم که کشتن و کشته شدن افتخار است. 
شما به فرزند مریض من رحم نکرده اید وحتی بیمه او را هم قطع نمودید, واکنون نیز به علت ناراحتی کبد در بدترین شرایط میباشد.
شما کودک کش نیستید ولی عربستان سعودی کودک کش است چون نه کودکان کشور خود بلکه درجنگ با کشورهای دیگر کودکان دیگر کشورها را میکشید. 
    
          """این حقوق بشر شماست""" 
حسین غلامی آذر زندان رجایی شهر 27/مرداد /1395


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر