۱۳۹۵ مرداد ۳۱, یکشنبه

عروسک من اثری از یغما گلرویی

ایران – ‫#‏حقوق_بشر‬- عروسک من اثری از یغما گلرویی

عروسکِ من
کلام و صدا: یغما گلرویی
بر مبنای ملودی کودکانه

عروسک قشنگ من فال می فروشه
پیرهن پاره پاره ی خاکی می پوشه
شبا روی چندتا تیکه کارتن می خوابه
یه دختره ده ساله ی خونه بدوشه
واستاده پشت چراغ قرمز میدون
می لرزه تو غروب برفی زمستون
عروسک من دستاتو ها کن
دنیا بی رحمه سقفی پیدا کن
ننه سرما با هیچ کسی شوخی نداره
تا بجنبی یه آدم برفی جات می ذاره
عروسک قشنگ من تو جاش خوابیده
یه لحاف سفید برفی روش کشیده
لبخند تلخی یخ زده گوشه لب هاش
کی می دونه، کی می دونه چه خوابی دیده
جاش خالیه پشت چراغ قرمز ِ میدون
هیچ کس اونو یادش نمیاد تو خیابون
عروسک من چشماشو بسته
برف سنگین رو موهاش نشسته
برگه های فالش هنوز تو دستش مونده
ننه سرما قصه رو به آخر رسونده.
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر