۱۳۹۶ بهمن ۲۷, جمعه

نگرانی و بی خبری از وضعیت سهیل عربی

#ایران  #حقوق_بشر - نگرانی و بی خبری از وضعیت سهیل عربی



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ پس از آخرین پیام یکی از همبندیان سهیل عربی در تهران بزرگ که خبر از به کما رفتن این زندانی کرد؛ از وضعیت سهیل هیچ اطلاعی در دست نیست.
با توجه به اینکه این زندانی سیاسی از روز ۴ بهمن ماه در اعتصاب غذا به سر برده و بر اساس گزارش همبندش پس از ۴ روز اعتصاب خشک و تر به کما رفته است؛ بی خبری از وی نگران کننده است. 
گفتنی است که وی پس از انتقال به زندان تهران بزرگ محروم از ملاقات و تماس بوده است.
زندانی سیاسی سهیل عربی از روز ۴ بهمن ماه در اعتراض به انتقال وحشیانه آتنا دائمی و گلرخ ایرایی اعتصاب غذا کرد. پس از این اعتصاب غذا مسئولین قضایی وی را به زندان تهران بزرگ تبعید کردند. وی در ورود به تهران بزرگ به شدت ضرب و شتم شد.
اما این زندانی سیاسی در پیامهایی که با صدای خودش منتشر شد اعلام کرد که تا انتقال این دو زندانی سیاسی به اوین به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.
لازم به ذکر است که گلرخ ابراهیمی ایرایی نیز که از روز گذشته اعتصاب غذای خشک خود را به اعتصاب تر تبدیل کرده است؛ هم اکنون چهاردهمین روز اعتصاب غذای خود را از سر گذرانیده است. آتنا دائمی در پیامی که روز گذشته منتشر شد اعلام کرد که اعتصاب غذای خود را می شکند. و همگان را به حمایت از همبند خود گلرخ ایرایی دعوت کرد.

کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#ایران  #حقوق_بشر #بهمن #تهران_بزرگ #کرج  #اعتصاب_غذا #بهمن #اوین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر