۱۳۹۵ مهر ۱, پنجشنبه

رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد نان بدهد

#ایران – #حقوق_بشر-رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد نان بدهد


از فیس شعله پاکروان

آقای روحانی !
این عکس را ببینید . این رویدا رحیمی است . امروز به مدرسه رفت تا با سواد شود . الفبا یاد بگیرد . از الف تا یا . کلاس اولی ها وقتی حروف جدید را یاد میگیرند ، کلماتی که آن حرف را دارد مینویسند . تا یکی دو ماه دیگر کلمه بابا را خواهد آموخت . او به همکلاسیهایش خواهد گفت که بابا ندارد که آب بدهد . نان بدهد . تا شش ماه دیگر ، رویدا خواهد توانست کلمه اعدام را بنویسد . او تا شش ماه دیگر به همکلاسیهایش خواهد گفت که بابایش اعدام شده است . شنو ، مادر رویدا ست . او شش ماه دیگر دیکته ای به دخترش خواهد گفت . میگوید رویدا جان بنویس : بابا ... و ... عمو ... اعدام ... شده اند . 
آقای رئیس جمهور !
خانواده رحیمی 6 مرد اعدامی داشته . اکنون مشاورتان میتواند بگوید علاوه بر روستایی در بلوچستان ، خانه ای در کردستان وجود دارد که همه مردانش اعدام شده است . 
آقای روحانی !
شما رئیس جمهور رویدا و عموزاده هایش هم هستید . وقتی که کارتان در نیویورک تمام شد و به جهانیان نشان دادید که مردم ایران خوشبختند ، به بازار بروید و برای رویدا و عموزادگانش که سایه پدر و پدربزرگ بر سرشان نیست ، لباسهای قشنگ و گرم بخرید . آخر ، کودکی که آغوش پدر را ندارد زود سردش میشود . خصوصا اگر در کردستان باشد . راستی رویدا برادری دارد که چند سال دیگر به مدرسه خواهد رفت . 
5 کودک که بزرگترینشان کلاس چهارم است در این خانه سرد زندگی میکنند . 
آقای رئیس جمهور !
اگر راست میگویید ، جلوی سرد شدن خانه ها را بگیرید . خانه های بسیاری در لیست یخ کردن قرار دارد . رئیس زندان هم نامه داده که هر چه زودتر باران یخ به خانه هایی ببارد که شما رئیس جمهورشان هستید .
پاییز و ماه مهر ، برای خیلی از کودکان این سرزمین خالی از مهر و عطوفت است . زیرا هزاران نفر زیر حکم اعدامند . هر کس که ماشین اعدام را از کار بیندازد رئیس جمهور هم نباشد ، بر قلبهای مردم حکومت خواهد کرد . به رویداهای این سرزمین ، نه به اعدام را هدیه دهید .

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر