۱۳۹۵ مهر ۴, یکشنبه

افزایش فشار بر زندانیان بابل با قطع تلفنهای زندان

#ایران – #حقوق_بشر-افزایش فشار بر زندانیان بابل با قطع تلفنهای زندان



حسن کردی مدیر داخلی زندان بابل٫ دستور قطع تلفنهای بابل را صادر کرده است.
مدیریت داخلی زندان بابل٫حسن کردی دستور قطع تلفنهای زندان از صبح تا یک بعداز ظهر را صادر کرده و زندانیها نمی توانند در این ساعات با خانواده های خود تماس داشته باشند.
بنا به گزارش خبرگزاری بام٫رئیس زندان اکبر جعفرزاده با رفتارهای ضدانسانی٫زندانیان را مورد آزارها و شکنجه های روحی و جسمی قرار می دهد.این زندانیان بطور مکرر از شکنجه و آزار و تجاوز اکبر جعفرزاده به زندانیان بوسیله باتوم شکایت کرده اند.زندانیان گفته اند تنها زندانیانی که وضعیت مالی خوبی دارند می توانند به راحتی در زندان زندگی کنند و خیالشان از بابت شکنجه و انفرادی ها راحت باشد و سایر زندانیان بدون حتی کوچکترین دلیل قانع کننده ای شکنجه شده مورد ضرب و شتم و به انفرادی ها منتقل می شوند.
رییس زندان نیز جهت جلوگیری از ارسال اخبار اعمال ضدانسانی در این زندان و افزایش فشار بر زندانیان اقدام به قطع تلفنها کرده است.
سه تن از زندانیانی که اخیرا مورد شکنجه های شدید این فرد قرار گرفته اند به شرح زیر است: طاهر عفتی شکستگی از ناحیه سر و پا، حسن شفیعی شکستگی از ناحیه پار(شکایت وی از مدریت داخلی زندان همچنان بدون نتیجه در جریان است)، امید گل پور شکستگی از ناحیه دست.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر