۱۳۹۵ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

رئیس زندان رجایی شهر خواهان تسریع اجرای اعدام زندانیان شد

 #ایران – #حقوق_بشر- رئیس زندان رجایی شهر خواهان تسریع اجرای اعدام زندانیان شد



محمد مردانی رئیس زندان رجایی شهر٫خواهان تسریع اجرای حکم اعدام زندانیان شد.
بنا به گزارش خبرگزاریها بر اساس اسنادی بدست آمده و محفوظ محمد مردانی رئیس زندان رجایی شهر٫در برگه های قضایی زندانیانی که با او به دلایل مختلفی خصومت دارند، از واحد اجرای احکام زندان درخواست تسریع در اجرای احکام آنان را می کند.

خبرگزاری هرانا – بنا بر اسنادی که در اختیار هرانا قرار گرفته، محمد مردانی رئیس زندان رجایی شهر کرج در مکاتبات اداری مربوط به وضعیت پرونده تنی از زندانیان محکوم به اعدام تحت عنوان “اراذل و اوباش” درخواست تسریع در اجرای اعدام آنان را کرده است.در نمونه هایی از این اسناد وی بعضی زندانیان را بعنوان اراذل و اوباش به اجرای احکام معرفی کرده و خواهان اجرای سریع اعدام آنها می شود.
در یک سند دیگر محمد مردانی زندانی دیگری را که اخبار فعالیتهای او را به بیرون از زندان فرستاده است٫با دستور کتبی به محل دیگری تبعید می کند.
محمد مردانی فردی بد نام بوده و به همراهی داریوش امیریان مدیر داخلی و میرزایی معاون وی٫ دارای سوابق خرید و فروش مواد مخدر در زندان٫تحریک به درگیریهای خونین و مرگبار در زندان و ضرب و شتم می باشد.
زندانیان سیاسی و عادی تابحال در بسیاری از نامه ها و گزارشاتشان که به بیرون زندان ارسال کرده اند به نقش وی در فشار و قتل زندانیان و همچنین فساد گسترده وی و همدستانش اشاره کرده اند.
محمد مردانی در سال‌های اخیر در گزارشات بسیاری از نهادهای حقوق بشری به موارد متعددی حتی مشارکت در ضرب و شتم و نقص عضو زندانی، حبس غیرقانونی زندانیان در سلول انفرادی، قطع غیرقانونی جیره بهداشتی زندانیان به هدف تنبیه، تبعیدهای خودسرانه زندانیان و البته همکاری یا حمایت از مافیای تعاون و مواد مخدر زندان متهم شده است.

محمد مردانی بعد از علیحاج کاظم به ریاست زندان رجایی‌شهر منصوب شده است .


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر