۱۳۹۵ مهر ۳, شنبه

بازگرداندن فوری زندانی سیاسی علیرضا گلیپور پس از یک عمل جراحی به زندان


#ایران – #حقوق_بشر-بازگرداندن فوری زندانی سیاسی علیرضا گلیپور پس از یک عمل جراحی  به زندان



بنا به خبرهای دریافتی از منابع بیمارستانی؛ زندانی سیاسی علیرضا گلیپور  روز گذشته دوم مهرماه مورد عمل جراحی فک و صورت و ساکشن تومور مغز قرار گرفت.
علیرضا گلیپور مبتلا به سرطان غدد لنفاوی؛ تحت کنترل سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات مورد عمل جراحی فک و صورت و ساکشن تومور سرطانی در سرش قرار گرفت. با توجه به اینکه تومور سرطانی نزدیک به رگهای عصب چشم وی بود٫وی هم اکنون قدرت بینایی ندارد. 
مامورین اطلاعات چند ساعت پس از عمل جراحی؛ این زندانی را به سالن ۱۲ بند ۷ زندان اوین برگرداندند و به وی اجازه داده نشد که دوران نقاهت پس از عمل را در بیمارستان بگذراند.
با توجه به اینکه این بند فاقد حداقلهای بهداشتی و درمانی است٫این عمل فشار بیشتری بر این زندانی مبتلا به سرطان وارد می کند. وی هم اکنون بایستی به تنهایی به امور فردی خود بپردازد در حالی که هم بیمار است٫هم جراحی داشته و علاوه بر آن بینایی اش را نیز در حال حاضر از دست داده است.
علیرضا گلیپور زندانی سیاسی متاهل و متولد ۱۳۶۵، با سابقه بازداشت در سال ۸۸، که با اتهام ارتباط با دول متخاصم از طریق خروج اطلاعات شرکت ارتباطات سیار از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ از شرکت زیمنس، خروج اطلاعات زندانیان سیاسی از سال ۸۸ تا ۸۹، فاش کردن ماجرای غیراخلاقی و فساد مالی سرهنگ محرابی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ در سال ۹۱ دستگیر و در فروردین ۹۵ پس از ۴ سال بلاتکلیفی به ۳۹ سال و نه ماه و ۱۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر