۱۳۹۵ شهریور ۱۳, شنبه

رضا ملک :آخرین آمار ها از قتل عام و پیش بینی های آقای طالقانی از حکومت داعش

#ایران – #حقوق_بشر- رضا ملک :آخرین آمار ها از قتل عام و پیش بینی های آقای طالقانی از حکومت داعش



 آمار های تکان دهنده تابستان۶۷ حدود ۳۳۷۰۰ زندانی خونین بال !
منابع اطلاعاتی آقای منتظری در بین بالاترین رده های اطلاعاتی ؛ 
وزارت ، سپاه ، دادستانی و بیت خمینی بودند ! 
آمار واقعی قربانیان قتل عام شصت و هفت همین و دیگر آمارها غلط است!
برابر با ؛ یک سوم جمجمه های بالای مناره ، در حمله ی احمد افغان به نیشابور!
 گورهای دسته جمعی ؛ بسیار بیش از یکصد و هشتاد در سراسر کشور !
آمار کل قربانیان از دهه ی ۶۰ تا کنون ، بسیار بیش از یکصد و چهل هزار نفر !?
جیغ بنفش حاکمان بی دلیل نیست !! زیرا طبقه بندی آمار قتل ها بکلی سری بوده است !?

 پیش بینی های آقای طالقانی از حکومت داعش !

ابتدا کامتان را شیرین کنید با محاوره ی آقایان طالقانی و منتظری در سلول
پیش بینی های راستین !

خاطره ای از آیت الله منتظری:
اوایل سال ۵۶ با آسید محمود(آیت الله طالقانی)هم سلولی بودم. یک شب بی وقفه سیگار می کشید و راه می رفت. نیمه شب بهش گفتم: خفه شدیم از دود چرا نمی خوابی؟
ایشان گفت: مگر نمی بینی ؟ مگر نمی شنوی؟
گفتم: چی رو؟
گفت: صدای مردمو انقلابو پیروز میشن!
من گفتم: خب بشن چه بهتر
ایشان در جواب گفت: چرا متوجه نیستی!! شاه میره مردم به ما مراجعه می کنند. بلد نیستیم مملکت داری را ٫همین یه ذره دینی را هم که دارند از کف می دهند این مردم بینوا
به نقل از میثم کریمی - در دیدار شخصی- تیرماه ۸۷

قسمتی از مقاله آقای رضا ملک

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر