۱۳۹۵ شهریور ۱۲, جمعه

درخواست زندانیان سالن ۱۲ رجایی شهر از ارژنگ داوودی برای فک اعتصاب غذا

#ایران – #حقوق_بشر- درخواست زندانیان سالن ۱۲ رجایی شهر از ارژنگ داوودی برای فک اعتصاب



امروز دوشنبه ۱۲ شهریور زندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر٫از همبند سابق خود آقای ارژنگ داوودی تقاضای فک اعتصاب کردند.زندانیان سیاسی در بیانیه خود ضمن حمایت از آقای داوودی از ایشان خواستند با توجه به فشارهای مختلف جسمی و شکنجه های روحی و جسمی در سالیان زندان به اعتصاب غذای خود پایان دهند.

متن نامه ایشان به این شرح است:

همرزم نستوه و گرامی اقای ارژنگ داوودی در شرایطی که جلادان حاکم بر میهن عزیزمان به خیانتهایشان افتخار میکنند و هر لحظه به صورت مختلف در فکر سرکوب و ارعاب مردم 

ایران و به خصوص زندانیان سباسی هستند و با ددمنش منحصر به فردشان جایی برای رعایت و احترام به حقوق بشر و کنوانسیونهای جهانی مدافع حقوق زندانیان نمی توان یافت٫ انتظار توجه به اعتراضات زندانیان که تنها سلاحشان اعتصاب غذا جهت رساندن فریادشان به مردم و دنیا می باشد. دور از انتظار است .
ادامه اعتصاب غذای شما که سالهای متمادی در معرض فشارهای مختلف از قبیل جابه جایی به شهرهای دور افتاده نظبر بندرعباس و انفرادیهای طولانی مدت اعتصاب غذا در مقاطع متعدد و انواع شکنجه های روحی و جسمی و ایضا ابتلا به بیماری های حاد دیابت، کلیه، قلب، مشکلات استخوانی ناشی از شکنجه و ضرب و شتم و ... باعث نگرانی ما گردید؛ لذا از شما تقاضا داریم برای حفظ سلامتیتان به اعتصاب غذای خود پایان دهید.

درود بر شرف و مقاومت شما
جمعی از همبندیان سابق شما در سالن 12 زندان گوهردشت 
12 شهریور 1395

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر