۱۳۹۵ آذر ۳, چهارشنبه

نامه حسین غلامی آذر زندانی عقیدتی زندان لنگرود قم

 #حقوق بشر #ایران -نامه حسین غلامی آذر زندانی عقیدتی زندان لنگرود قم 



بنا به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام زندانی عقیدتی زندان لنگرود قم حسین غلامی آذر٫ در رابطه با هم بندی سابق خود زندانی سیاسی و فعال حقوق کودکان بهنام ابراهیم زاده در زندان رجایی شهر نامه ای نوشت.

متن نامه به شرح زیر است. 
برای زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده و به احترام شرف و ایستادگی و مقاومتش 

او با نوشته ها و بیانیه های تند و تیزش ٫افشاگریهایش ٫مطالبش در دفاع از کودکان و کارگران ٫مقاومت و پایداری اش و اوج اقتدارش شناخته می شود.بهنام ابراهیم زاده نامی آشنا که با اوج اقتدار عجین شده و در بین تمام زندانیان دارای محبوبیت است. کسی که پایبند به اصول مبارزاتی و حرفه کار رسانه ای می باشد. هرگز از آنها عدول نکرده و آنها را دستاویز خواسته ها و امیال شخصی خود قرار نداده است و با جسارت مثال زدنی کاستیهای زندان را اعمال می کند.
اگر بخواهیم از حوادث ۹ دی در سال ۹۲ در بند ۳۵۰ اوین٫ از افشای زندانیان جاسوس ٫عاملان حکومتی کسانی چون  شاهین دزفولی ٫بهنام معنوی٫ شاهین دادخواه (معروف به صمد )دادخواه٫ علیرضا اوسیوند و ... که در آن مقطع علیه این زندانی سیاسی از هیچ اقدام شنیعی دریغ نکردند یا اگر بخواهیم از رفتارهای سادیست وار شخص قبادی رئیس حفاظت زندان اوین و رفتارهای کینه جویانه مومنی مدیر داخلی آن زمان زندان در زمان حمله گارد زندان به بند ۳۵۰ در ۲۸ فروردین ۹۳اشاره کنیم٫یا زمانی که بعد از ماهها حبس در سلول انفرادی بند ۲۰۹ به اتهام ارتباط با رسانه ها و احمد شهید و درگیری با گارد ٫بهنام ابراهیم زاده مورد بازجویی قرار گرفت و در اقدامی کینه توزانه به زندان جهنمی رجایی شهر بند یک زندانیان شرور و خطرناک تبعید گردید یا افشای باندهای وارد کننده مواد مخدر توسط شخص امیریان سید نجم الدین حسینی از مدیران و مسئولان فاسد زندان٫سانه ای کردن دهها زندانی عادی محکوم به اعدام و قصاص و حمایتهای همیشگی اش از زندانیان عادی و غیره تو گویی نمی توان از نقش بسزای زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده حرفی نزد و چیزی نگفت. 
او طی سالها فعالیت هرگز بدیهیات کار رسانه ای و خبری را نادیده نگرفته و همواره اصول فعالیت حقوق بشری را رعایت کرده است. من او را بیشتر از هر کسی شریف میدانم. 
شرافتی که از دقتش در نوشتن و توجهش در دوری از جانبداری در نوشته هایش می آید. روان می نویسد و تاکید دارد که مخاطب نباید جملات را دوبار بخواند تا متوجه  منظور نویسنده شود. 
بقولی از لفاظی پیچیده کردن کلمات در عرصه رسانه روگردان است. 
آدمی محکم و مدیر و نافذ است او دقت و صحت کلام را فدای سرعت بالای رسانه های امروزی نمی کند . چرا که ترس از عقب افتادن از قافه ندارد. آهسته و پیوسته حرکت می کند .سختکوش و پرتلاش و خستگی ناپذیر است. 
بهنام ابراهیم زاده اخلاق و جوهره کار رسانه ای -خبری٫ فردی که بنیه و نشاط دارد و حوصله کار تشکیلاتی دارد.نه افراط است و نه تفریط اندیشه هایش به مراتب وسیع تر از آن چیزی است که می نویسد و در عرصه عمومی می گوید. او تنگناها موانع و تعصبات کور و انجمادها را خوب می شناسد. من تماما به اخلاق و شرف و ایستادگی و مقاومتش افتخار می کنم. 

حسین غلامی آذر 
زندانی عقیدتی از زندان لنگرود قم 
آذرماه ۹۵ 

با توضیح اینکه اسامی ذکر شده در این نامه از مسئولین و دست اندرکاران سابق حکومت ایران و وزارت اطلاعات می باشند. شاهین دزفولی، کار‌شناس اسبق معاونت اطلاعات،  بهنام معنوی، معاون مدیرکل شورای عالی امنیت ملی٫شاهین دادخواه، عضو اسبق هیات مذاکره کننده هسته‌ای و مشاور حسین موسویان٫علیرضا اوسیوند(نام مستعار)، همکار سابق اداره کل اطلاعات خوزستان بوده اند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر