۱۳۹۵ آذر ۱۰, چهارشنبه

تهدید انتقال زندانیان اهل سنت به سالن فوق امنیتی ۱۰ رجایی شهر

#حقوق بشر #ایران -تهدید انتقال زندانیان اهل سنت به سالن فوق امنیتی ۱۰ رجایی شهر



بنا به گزارشهای دریافتی از منابع اطلاعاتی در درون زندان رجایی شهر؛ به زندانیان اهل سنت ابلاغ شده که قرار است آنان را به سالن دیگری منتقل کنند. بنا به گفته این منبع؛ در سالن جدید؛ دوربینهای امنیتی مجهز برای کنترل هر چه بیشتر زندانیان کار گذاشته شده است. این دوربینها در همه نقاط سالن اعم از محلهای استراحت ٫سرویسهای بهداشتی٫ آشپزخانه و ... تعبیه گردیده است.
زندانیان اهل سنت زندان رجایی شهر اعلام کرده اند که با هر هزینه ای حاضر به جابجایی و انتقال به این سالن نیستند و در مقابل این انتقال ایستادگی خواهند نمود.
بنا به گفته این منبع مطلع؛ زندانیان اعلام کرده اند که روزانه در معرض انواع تهدید و فشارها از جانب عوامل زندان هستند و شرایط سختی را در زندان تحمل می کنند. آنها از همه حق و حقوقشان اعم از مرخصی٫ ملاقات حضوری و آزادی مشروط و ... محروم بوده و با رفتارهای توهین آمیز و ضرب و شتم روبرو هستند.
یادآوری می کنیم که زندان رجایی شهر تبعیدگاه زندانیان اهل سنت است و خانواده های آنان بدلیل دوری راه؛ مجبور هستند در سرما و گرما با صرف هزینه های سنگین؛ برای یک ملاقات نیم ساعته به ملاقات عزیزانشان بروند.
بنا به گزارش دیگری طی روزهای اخیر نصیری پور قاضی ناظر بر زندان به زندانیان بند ۷ سالن ۲۱ زندان رجایی شهر گفته بود که از طرف وزارت اطلاعات ابلاغ شده که زندانیان اهل سنت از هیچ نوع حق و حقوق و امتیازی از جمله مرخصی و انتقال و آزادی مشروط برخوردار نیستند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر