۱۳۹۵ آذر ۳, چهارشنبه

بازجویی و پرونده سازی علیه زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده در زندان رجایی شهر

#حقوق بشر #ایران -تفهیم اتهام و پرونده سازی علیه مهدی فراحی شاندیز 


بنا به گزارشات دریافتی کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫روز سه شنبه دوم آذر ماه؛ زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده به دفتر داریوش امیریان؛ مدیر داخلی زندان احضار و توسط قاضی محسن آبیار از شعبه ۱۲ دادیاری کرج به اتهام توهین به رهبری٫عضویت در کانال تلگرامی هرانا و تحریک زندانیان از جمله زندانی امنیتی محمود ناجی؛ مورد بازجویی قرار گرفت. این زندانی سیاسی دو اتهام اول را رد کرد .
لازم به ذکر است چندی پیش مسئولین زندان رجایی شهر از جمله پاسداربندهای اندرزگاه ۲ علی خزایی و خانجانی قصد داشتند به زور زندانی امنیتی محمود ناجی را به دادگاه ببرند که بهنام ابراهیم زاده به دفاع از وی پرداخته و نسبت به رفتار وحشیانه پاسداربندها و افسر نگهبانهای اندرزگاه ۲ به شدت اعتراض می کند.
بهنام ابراهیم زاده روز سه شنبه دوم آذر ماه به اتهام دفاع از محمود ناجی و تحریک دیگر زندانیان و توهین به رهبری مورد بازجویی قرار گرفت. 
خبر دیگری حاکی است که در همین روز زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز نیز به دفتر داریوش امیر مدیر داخلی زندان احضار و مورد بازجویی قرار گرفته است.در این بازجویی که قاضی محسن آبیار از شعبه ۱۲ دادیاری کرج نیز حضور داشت؛ اتهاماتی همچون شعار دادن و پاره کردن عکس خامنه ای به وی نسبت داده شد.
همزمان با بازجویی این زندانی عده ای از زندانیان عادی نیز به اتهام کلاهبرداری تلفن داخل زندان توسط همین قاضی مورد بازجویی قرار گرفتند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر