۱۳۹۵ آذر ۱۰, چهارشنبه

زندانی در آستانه قصاص حسن جوادی

#حقوق بشر #ایران -صدای زندانی محکوم به مرگ حسن جوادی باشیم 



زندانی محکوم به مرگ حسن جوادی در آستانه قصاص قرار دارد.
بنا به گزارشات رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫حسن جوادی جوانی سی ساله فرزند صمد متاهل و دارای دو فرزند در تاریخ سوم تیر ۸۷ به اتهام قتل در پی یک درگیری ناخواسته بازداشت و به مدت یکسال در سلولهای انفرادی آگاهی تهران (آگاهی شاپور)مورد بازجویی٫ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفت. 
حسن در اثر این شکنجه ها بشدت آسیب دید و دست و پای او شکست اما ماموران و شکنجه گران آگاهی تهران بزرگ بی توجه به وضعیت وخیم وی همچنان او را در سلولهای انفرادی نگه داشته و بیشترین اذیت و آزارها را بر وی روا داشتند. یک منبع آگاه نزدیک به خانواده این زندانی که در آستانه قصاص قرار دارد٫گفت تهدید این وجود دارد که وی در روزهای آینده برای اجرای قصاص به سلول انفرادی منتقل شود. این منبع آگاه در ادامه گفت حسن تاکنون دوبار در داخل زندان سکته کرده و بیش از ۴ بار برای اجرای قصاص به سلول انفرادی پای چوبه دار رفته است. حتی دوبار هم به اشتباه به سلول انفرادی برای اجرای قصاص به جای یک زندانی دیگر که از قضا همنام حسن جوادی است٫برده شده است که مسئولان زندان بعدا متوجه شده اند.
به این ترتیب حسن جوادی شش بار به سلول انفرادی و پای چوبه دار رفته است. پدر و مادر وی پیر و مادرش نیز سکته کرده و در وضعیت نامناسبی بسر میبرند. 
این زندانی هم اکنون در بند یک زندان رجایی شهر محبوس است.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر