۱۳۹۵ آبان ۲۹, شنبه

آتنا دائمی : ممنوع الخروجم اعتراض دارم شکایت دارم

 #حقوق بشر#ایران -آتنا دائمی : ممنوع الخروجم اعتراض دارم شکایت دارم 



زندانی سیاسی سابق زندان اوین و فعال مدنی آتنا دائمی که به ۷ سال زندان محکوم شده در اعتراض به ممنوع الخروج بودن و حکم صادره می نویسد:

ممنوع الخروجم -اعتراض دارم -شکایت دارم 
نه دستور به قتل زهرا کاظمی داده ام 
نه دستور به ضرب و شتم و کشته شدن سه تن در کهریزک 
نه در اختلاس و گم شدن پرونده ها در تامین اجتماعی نقش داشتم و نه قاضی بوده ام که هزاران نفر را در بی عدالتی به حبس و اعدام محکوم کنم!
من به اعدام اعتراض کردم،به کشتار در کوبانی و سوریه اعتراض کردم، به رهبر جنایات "کهریزک" را یادآوری کردم ، من به هفت سال زندان محکومم اما "قاضی مرتضوی" به چند ضربه شلاق که "کی زده و 

کی خورده؟!" من نه قاری قرآن بودم و نه متجاوز اما شانزده ماه در زندان بودم تا بازجویی شوم،تا دادگاهی شوم و پرونده ام خیلی زووود پیگیری شد،محکومم به هفت سال حبس و من ممنوع الخروجم!
امثال مرتضوی و طوسی راحت از کشور خارج میشوند اما من اگر به هر دلیلی قصد خروج از کشور داشته باشم باید پانصد و پنجاه میلیون وثیقه ام را امثال "قاضی n کسی و در جیب چه کسی برود نمیدانم! 
اما من ممنوع الخروجم نتوانستم در این مورد خاص سکوت کنم 
ممنوع الخروج ها شما هم اعتراض کنید به این همه بی عدالتی!
آتنا دائمی

در هفته مبارزه با خشونت علیه زندانیان سیاسی زن به حمایت از این زندانیان برخیزید.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر