۱۳۹۵ آذر ۸, دوشنبه

اعتصاب غذای فواد رضا زاده زندانی سیاسی عقیدتی اندرزگاه 7 سالن 21 رجایی شهر

 #حقوق بشر #ایران -اعتصاب غذای فواد رضا زاده زندانی سیاسی عقیدتی اندرزگاه 7 سالن 21 رجایی شهر


بنا به گزارشات رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫زندانی سیاسی عقیدتی دوشنبه هفته گذشته پدر زندانی سیاسی عقیدتی فواد رضا زاده بر اثر سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد.دکترها از درمان وی قطع امید کردند.آقای رضا زاده نزد مدیریت زندان رفته و تقاضای مرخصی کرد.اما مسئولین زندان با تقاضای وی مخالفت کرده و پس از دو روز پدرش فوت کرد.
این زندانی سیاسی ٫بدنبال فوت پدرش دوباره بر خواسته اش اصرار و درخواست مرخصی جهت همراهی با خانواده در مراسم عزاداری پدرش کرد.اما این بار نیز مسئولین زندان رجایی شهر با وعده های دروغ از اعزام وی به مرخصی برای شرکت در مراسم فوت پدرش خودداری کردند.
بنا به گزارشات رسیده ٫فواد رضا زاده زندانی سیاسی بند ۷ سالن ۲۱ از روز سه شنبه گذشته در اعتراض به این عمل و اصرار بر خواسته اش دست به اعتصاب غذا زده است.

فواد رضا زاده زندانی سیاسی عقیدتی اهل سنت ٫در سال ۹۲ پس از تحمل ۱۸ ماه حبس از زندان رجایی شهر کرج آزاد و هنگامی که قصد خروج از کشور را داشت در شهرستان پلدشت توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از ۴۰ روز بازداشت در اداره اطلاعات ارومیه مستقیما به زندان رجایی شهر کرج بازگردانده شد.وی در دی ماه همان سال تنها به این دلیل که بر اثر فشارهای نیروهای امنیتی قصد خروج از کشور را داشت٫به شش سال زندان محکوم شد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر