۱۳۹۵ آذر ۹, سه‌شنبه

پیام علی اکبر نیکبخت به مناسبت صدور حکم ۲۱ سال حبس از سوی دادگاه ویژه ی روحانیت علیه آقای احمد منتظری

#حقوق بشر #ایران -پیام علی اکبر نیکبخت به مناسبت صدور حکم ۲۱ سال حبس از سوی دادگاه ویژه ی روحانیت علیه آقای احمد منتظری 



با خبر شدم بیدادگاه ویژه ی روحانیت،جناب آقای احمد منتظری فرزند ارشد مرحوم آیت الله منتظری را به ۲۱ سال حبس محکوم‌ کرده و پس از آن خلع لباس و نیز با تزویری ویژه که خصیصه ی بارز این گونه دادگاههاست،بخشی از حکم را به خاطر برادر شهیدش بخشیده اند و باز منتی نهاده اند بر جناب منتظری که اگر میخواستیم میبایست ۲۱سال را زندان بروی بخاطر پدرت ٫ حال بیا و ۶ سال برو بخاطر برادرت! 
شیادی و بی صفتی حاکمیت را بسیار مشاهده کردم و شنیده ام،اما اینکه فرزندی را بخاطر صدای پدر مرحومش ۲۱ سال محکوم کنند و بعد بخاطر برادر مرحومش اندکی از آن بکاهند تقریبا نوبر است.از اینها گذشته مگر احمد منتظری چه کرده است؟
احمد منتظری فریاد ۳۳ هزار انسانی شده که حاکمیت در یک نسل کشی آشکار انها را به گورهای دسته جمعی سپرده است و هم اکنون نیز به این جنایت ضد بشری افتخار میکند و میبالد که «حکم خدا را اجرا ‌کرده ایم». یقینا اقای احمد منتظری فرزند پدریست که نزدیک به ۱۵ سال حبس در زندان شاه را و پس از آن سالیان سال حبس خانگی را در رژیم جمهوری اسلامی تحمل کرد و در انتها حاضر نشد وجدانش را فدای مطامع قدرت پرستان کند و از حق گفت و نخواست نامش آلوده به جنایت و ننگ جمهوری اسلامی باشد.

پس فرزند چنین پدری را از زندان ترساندن ابلهیست و بلاهت بیشتر از آن منت نهادن بر وی است : که حال این قدر حبس بخاطر برادر شهیدت بخشیده میشود،گو اینکه همگان فراموش کرده باشند چه بلایی بر سر بیت آقای منتظری رفته و میرود.
در هر حال انچه باقی مانده است لعنت و نفرین ابدی بر آمر و عاملین کشتار ۶۷ است و رحمت و درود بر روح ایت الله منتظری و همین توشه ایست بس با برکت هم برای دنیا و هم آخرت بیتشان.
اینجانب ضمن محکوم کردن عمل ننگین حاکمیت در دادگاهی کردن و محاکمه و صدور حکم ۲۱ سال حبس برای جناب احمد منتظری،از عموم مردم ایران میخواهم‌ با حضور در بیت آیت الله منتظری و یا هر شیوه ی دیگری که خود صلاح میدانند از این خانواده ی مقاوم و ظلم ستیز اعلام حمایت کنند و اجازه ندهند حاکمیت آسیبی به ایشان وارد نماید.
خصوصا مردم قهرمان اصفهان در این مهم پیش قدم باشند و مراتب قدردانی از بیت ان عالم فقید را به جا بیاورند.

علی اکبر نیکبخت
۹۵/۹/۸

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر